Lystette gardiner til barnerom

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Søker lystette gardiner til jente 4,5år og gutt 3år. Noen som har tips til gardiner som er ordentlig lystette? :)
 
Ingenting er ordentlig lystett med mindre du får tettet det helt. Da må det nok zip-screen til e.l.

Vi har gardiner fra kid og rullegardin fra jysk, og de er begge bra i stoffet mtp lysgjennomslipp, men lyset vil alltid komme inn på sidene så lenge det ikke er helt tett
 
Ingenting er ordentlig lystett med mindre du får tettet det helt. Da må det nok zip-screen til e.l.

Vi har gardiner fra kid og rullegardin fra jysk, og de er begge bra i stoffet mtp lysgjennomslipp, men lyset vil alltid komme inn på sidene så lenge det ikke er helt tett
Vi har lystett rullegardin nå hos minsten, med vanlig gardin foran. Kun vanlig gardin hos frøkna. Sååå lei av rullegardin når ungene skal til å dra i det.. Hennes ble ødelagt pga det:shy:

Så lenge det blir noe mørkere enn av et vanlig gardin, så er jeg fornøyd :p
 
Vi har lystett rullegardin nå hos minsten, med vanlig gardin foran. Kun vanlig gardin hos frøkna. Sååå lei av rullegardin når ungene skal til å dra i det.. Hennes ble ødelagt pga det:shy:

Så lenge det blir noe mørkere enn av et vanlig gardin, så er jeg fornøyd :p

Heldigvis ikke hatt problemer med at de drar i de her, men vi har begge deler hos begge. Rullegardin tetter bedre enn vanlig gardin, men om vinduet er åpent kan den bli ødelagt av det og :/
Har ikke prøvd zip-screen, men de er nok litt stivere og vanskeligere å ødelegge, men de er nok også mye dyrere...
 
Lystett plissegardin (uten snor selvfølgelig) og lystette vanlige gardiner over (samme effekt med rullgardin, men jeg er ikke så glad i de da de kan sprette opp og så syns jeg de er styggere utseendemessig). Da blir det så mørkt man kan få det uten at man forsegler alle gliper :p
 
Etter å ha prøvd ulike varianter har vi funnet ut at det eneste som er helt lystett er lystett rullegardin + lystette gardiner foran.
 
Heldigvis ikke hatt problemer med at de drar i de her, men vi har begge deler hos begge. Rullegardin tetter bedre enn vanlig gardin, men om vinduet er åpent kan den bli ødelagt av det og :/
Har ikke prøvd zip-screen, men de er nok litt stivere og vanskeligere å ødelegge, men de er nok også mye dyrere...
Særlig minsten klør i fingrene etter å dra i det som kan dras i, og gidder ikke flere ødelagte rullegardin (det har gått to stk siden han kom i hus) :hilarious: gardinene i seg selv lar han være :p så tror det fort er samme greia med plissegardin hvis det er snorer tilgjengelig, ser for meg at han prøver en tarzan eller noe da :shy:
 
Her har vi svart rullegardin . De har fungert best før oss
 
Her har vi lystett rullegardin og lystette gardiner i tillegg på sidene. Kjøpt på jysk:)
 
Vi har gardiner fra Princess trur jeg. De er ganske fine. Men ene settet er ganske lyse og da hjelper det ikke at de skal være lystett.me. Har rosa på det andre rommet og de fungerer kjempe bra. Har barn som står opp alt for tidlig pga søvnproblemer og synes de fungerer veldig bra. Har persienner på hytta og der står barnet opp enda tidligere enn hjemme.
 
Vi har gardiner fra Princess trur jeg. De er ganske fine. Men ene settet er ganske lyse og da hjelper det ikke at de skal være lystett.me. Har rosa på det andre rommet og de fungerer kjempe bra. Har barn som står opp alt for tidlig pga søvnproblemer og synes de fungerer veldig bra. Har persienner på hytta og der står barnet opp enda tidligere enn hjemme.
Jeg fant noen veldig søte på princess til frøkna, hadde passet veldig fint inn på rommet der:Heartred men 800kr for gardiner kun til henne..? :p tygger på den akkurat nå :hilarious: ikke funnet noe jeg likte så veldig til minstemann :shy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201201_192155.jpg
    Screenshot_20201201_192155.jpg
    27 KB · Visninger: 14
Jeg fant noen veldig søte på princess til frøkna, hadde passet veldig fint inn på rommet der:Heartred men 800kr for gardiner kun til henne..? :p tygger på den akkurat nå :hilarious: ikke funnet noe jeg likte så veldig til minstemann :shy:
De var veldig søte. Bra de to eldste her ikke har sett dem. Begge to har dilla på enhørninger. Ja de er veldig dyre. Men de fungerer ganske bra. Den eneste som ikke fungerer her er beige med fantorangen på, så ingen mørke farger. Men på det rommet er det en lystett rullegardin etter at jeg og mannen hadde det rommet før vi fikk barn.
 
Jeg fant noen veldig søte på princess til frøkna, hadde passet veldig fint inn på rommet der:Heartred men 800kr for gardiner kun til henne..? :p tygger på den akkurat nå :hilarious: ikke funnet noe jeg likte så veldig til minstemann :shy:

de har både 40% og 50% med gjevne mellomrom på barnevarer så ville ventet til de kom på tilbud :)
 
Her får ikke ungene lov til å røre den som du drar opp og ned gardaina med:angelic::hilarious:
De girer hverandre opp. Så enten går det utover "snora" eller det går utover selve rullegardinet hvis det er nede :nailbiting:
 
Back
Topp