Lystett liftgardin

Sebrastriper

Elsker forumet
Noen som aner om det er mulig å få kjøpt?? Isåfall hvor??

Har ei jente som sover best på mørkt rom, men om sommeren kommer morgensola på vinduet ved 4-5 tida, og det funker dårlig med rullgardin!

Har lystett bestillings-stoff på Princess, som du også kan få bestilt ferdig sydd lift av [:)]

ORIGINAL: Marit_mor

Har lystett bestillings-stoff på Princess, som du også kan få bestilt ferdig sydd lift av [:)]

Hva koster det da?? Må ha 90-100 cm bred! Tenker svart eller grå farge, hvis det har noe å si..

Svigermor kan sy.. Og så kan jeg evt ta med til deg i påsken.. Ser du antakelig bor i nærheten av der jeg er fra. [;)]
Skal sjekke med henne hva det koster jeg.. Kostbart er det nok..

Men hva med rullgardin med skinner på siden da? Det har vi, funker som fjell. Kan sjekke prisen på det også, om du tar eksakt mål av vinduet. [:)]

Vi skal bytte vinduet der, og det vi skal sette inn er 80/100! Men jeg tenkte å ha det utenpå listene rundt vinduet, slik at vinduskarmen blir dekket[:)]

princess har lystette liftgardiner. har sett de i fargene mørk brun, blå (denim) og creme farge. er usikker på str, men om jeg ikke tar helt feil koster den på 110cm så mye som 699,-[8|]

Jeg har hvit lystett fra Ikea på snuppa sitt rom.. [:)]

ORIGINAL: proudmummy

princess har lystette liftgardiner. har sett de i fargene mørk brun, blå (denim) og creme farge. er usikker på str, men om jeg ikke tar helt feil koster den på 110cm så mye som 699,-[8|]

Har vi aldri hatt på vår Princess butikk [8|]

(men vi får bestilt på forespørsel, dog jeg har ikke prisene i hodet..)

ORIGINAL: SleepingBeauty

Gjør ikke noe om den er hvit, så lenge den er lystett. Dette må jeg sjekke[:)]

ORIGINAL: |Mamma88|

hihi.. mente ikke at du ikke skulle ha den hvit, ville bare understreke at den er lystett selv om den er hvit.. den finnes i flere farger! [:)][:D]

hihi.. mente ikke at du ikke skulle ha den hvit, ville bare understreke at den er lystett selv om den er hvit.. den finnes i flere farger! [:)][:D]

Jeg skjønte at du ikke mente det sånn, jeg hadde bare ikke tenkt på at jeg kunne kjøpe hvite[:)] Fant det ikke på nettsida dem, men jeg får lete etter det, når jeg skal dit neste uke[:)]

Jeg skjønte at du ikke mente det sånn, jeg hadde bare ikke tenkt på at jeg kunne kjøpe hvite[:)] Fant det ikke på nettsida dem, men jeg får lete etter det, når jeg skal dit neste uke[:)]

Lykke til! [:D]

Hva med lystett rullegardin inni vinduet og noen lette gardiner?

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30049514

Back
Topp