Lyster??

Markmusa

Gift med forumet
Noen som har fått kick på noe da? Her er det sjokomelk!! HELT ubeskrivelig godt!! [:D][:D][:D]

er litt der selv må jeg innrømme..... det er ikke en morgen hvor jeg ikke har lyst på sjoko melk. ellers så er det epler og potet middag. bizarre ting..

mmmmmm... iiiskald sjokomelk [:D]

jjjaaa!! deilig kald sjokolade melk oxo straros!! hehe[:D][8D]

får sinnsykt lyst på sjokolademelk når vi snakker om det er inne hele tiden da...sukk...
tror nesten jeg må hente meg litt..

ellers er det ikke noe jeg bare MÅ ha liksom... 

ORIGINAL: laban

Er ikke noe spesielt jeg må ha, men det er heller mye som ikke er så godt lenger....

Enig! Mye som lukter vondt for tiden! Mannen min sier jeg har supermann-luktesans, og det er sikkert riktig. "Æsj hva er det som lukter så rart" og så er det middagen til de over gata [:D]

Dere er heldige som har lyst på noe å spise/drikke...
Jeg eier ikke matlyst i det hele tatt og går bare ned i vekt [:(] 

Har ikke fått noen lyster ennå, men spiste gulrot med jentungen. De trodde hun hadde gulsot da hun ble født. Veier det samme som jeg gjorde på første kontroll.

Sjokkomelk ja...spes. LITAGO...nam nam[:D]

Det er sjokkomelk som er tingen, ja! namnam.. og leverpostei, ikke veldig glad i det ellers, men nå er det bare sååå godt!

steinfrie druer og bringebær gele med vaniljesaus. sinnsykt godt!

jeg har fått et veldig kick på jordbærmilkshake!! den som heter 24 eller noe :-) Ellers er det skive med salami...mange år siden jeg spiste det, men nå når jeg er gravid må jeg ha en stor pakke med salami i kjøleskapet ;-)

ORIGINAL: may b

steinfrie druer og bringebær gele med vaniljesaus. sinnsykt godt!

ÅH! Si det sakte og høyt; bringebærgele med vanlijesaus.

DET hørtes utrolig godt ut [:)]

Vet ikke om det teller, men her om dagen ble jeg ferska i å lukte på en tusj.
Den lukta så innmari godt at jeg klarte liksom ikke sette på korken igjen...men så begynte de å le av meg på jobben, og da la jeg den skamfull bort [;)] [:D]

HEHE!! [:D] sinnsykt bra!!

ORIGINAL: Sanasol

Vet ikke om det teller, men her om dagen ble jeg ferska i å lukte på en tusj.
Den lukta så innmari godt at jeg klarte liksom ikke sette på korken igjen...men så begynte de å le av meg på jobben, og da la jeg den skamfull bort [;)] [:D]

Den var bra     

Back
Topp