Lyster!

Kassiopeia68

Venter på baby januar 2014
Januarhula 2014
Hvordan går det, januarjenter - har dere fått noen rare lyster til nå? Med mine to forrige så MÅTTE jeg opp hver natt og spise en appelsin. Dette var i februar-mars, og da er jo appelsinene på sitt beste.
Appelsinlysten er fraværende nå, men jeg har derimot ofte lyst på havregrøt og (dessverre) julemarsipan av pølsetypen. Det er vel det siste som likner mest på cravings. Sukk.
Dessuten syns jeg tobakk lukter veldig godt! ;)

Har dere kjent noe på dette nå?

Jeg måååå ha isbiter!! ;D
Knasker de så det svir i tenna :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Mä ha noe sött, og pröver ä begrense med med nötter av og til, men sjokolade er helt topp

Nei, har ingen absolutte lyster...går liksom og venter på d enda :p kanskje jeg ikke får dilla på noe...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ingen spesielle faste lyster, men om jeg plutselig får lyst på noe, må jeg liksom ha det. Er jeg sjokoladesugen må jeg ha noe med sjokolade ( gjerne julemarsipan ), men prøver beherske meg selv om det ikke er lett. Magen er jo sulten 24/7. Ellers elsker jeg appelsin og koser meg masse med det når eg har lyst på noe godt:-) Lystene går liksom etter humøret, på en måte..

www.familielykke.blogg.no

Har ingen spesielle faste lyster, men om jeg plutselig får lyst på noe, må jeg liksom ha det. Er jeg sjokoladesugen må jeg ha noe med sjokolade ( gjerne julemarsipan ), men prøver beherske meg selv om det ikke er lett. Magen er jo sulten 24/7. Ellers elsker jeg appelsin og koser meg masse med det når eg har lyst på noe godt:) Lystene går liksom etter humøret, på en måte..

www.familielykke.blogg.no
Kjenner meg igjen i det du skriver om at man "må ha" det. Jeg har ingen motstandskraft mot det jeg har lyst på, hehe..

Jeg våknet kl 2 i natt og hadde skikkelig lyst på sjokolade, så nå fikk jeg endelig kommet i butikken å kjøpt. Så da er jeg fornøyd. Fikk skikkelig lyst på klementiner etter at dere skravlet om appelsiner. Gleder meg til tia for det setter skikkelig i gang. Da skal jeg nyte det helt til bebisen kommer, er jo ikke sikkert magen til bebisen tåler det så godt. MEn da klarer jeg meg uten.

Jeg knasker mye på lovehearts. ellers er jeg veldig glad i kaker, boller osv.. tror aldri jeg har bakt så mye som jeg har gjort den siste måneden :(

Har ingen spesielle lyster..... Har jo lyst på godteri og søtsaker, men nekter meg selv det (bortsett fra i helgen) Er blitt ganske fan av vann med lime, da. Syns det er så kjedelig å drikke vann, men med lime går det ned! Eller så elsker jeg all spennende mat, enda mer enn før jeg ble gravid, så jeg kokkelerer en del med mannen og prøver nye oppskrifter, blir fort matlei dessverre, så her gjelder det å være kreativ ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Har ingen spesielle lyster..... Har jo lyst på godteri og søtsaker, men nekter meg selv det (bortsett fra i helgen) Er blitt ganske fan av vann med lime, da. Syns det er så kjedelig å drikke vann, men med lime går det ned! Eller så elsker jeg all spennende mat, enda mer enn før jeg ble gravid, så jeg kokkelerer en del med mannen og prøver nye oppskrifter, blir fort matlei dessverre, så her gjelder det å være kreativ ;)

Sent from my iPad using BV Forum
Så flinke alle er til å fornekte lystene sine, da?! Er det bare jeg som ikke klarer å stå imot alt mulig usunt her, altså? :(

Neida!! Jeg sitter i skrivende stund å spiser sjokolade:p nam!:) veldig ofte så må jeg bare ha sjokolade! Får litt dårlig samvittighet, men klarer ikke å så imot! Prøver heller at det ikke skal bli så mye i hverdagen, men en sjokolade unner jeg meg:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Er ingenting som jeg bare må ha. Men har konstant lyst på noe, så blir til at jeg går rundt å småspiser en del. Men har merket at alt smaker så godt og lukter så godt :)

Back
Topp