Lyster?

Anita89

Elsker forumet
Nå som vi begynner og nærme oss 12 uker (noen er der allerede),
Har dere noen lyster dere ikke klarer dere uten?

Jeg har ikke akkurat noe spesielt. Hadde isbiter tidlig i svangerskapet, men nå går det fint uten :)

Nei, ingenting i dette svangerskapet, men klarer ikke kaffe:)...

Har lyst på sterk mat jeg!! Indisk og thai og sånn! :) Lager hjemmelaget indisk med kylling i skrivende stund.. :)

Vårt mirakel kommer mars 2014

Ingenting :)

Dere vet de gule sure silda i godisposene? Man har salt sild og sur sild.. svarte er salt og gule er sure. :P (det rimte)
Vel, kokkos joghurt med sur sild oppi er veldig viktig for meg. hehe en helt herlig kombinasjon...

var lakris, men stoppa når jeg fant ut at det ikke er bra... men nå er det ingenting... plutselig så får jeg virkelig lyst på noe så må bare kjøpe det...så i dag står det risengrøt på menyen hehe

Nei, ikke noe enda. Hadde ikke noe forrige svangerskap, så regner ikke med at det kommer noe nå heller.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

ingenting, som eg syns e merkelig siden eg hadde dilla på isbiter, tyttebærsyltetøy og surt snop heile forrige svangerskap! hadde tyttebær på alt, pizza, taco, you name it! savner litt å ha dilla :P

var lakris, men stoppa når jeg fant ut at det ikke er bra... men nå er det ingenting... plutselig så får jeg virkelig lyst på noe så må bare kjøpe det...så i dag står det risengrøt på menyen hehe

Hvorfor er lakris farlig?

Back
Topp