Lyster :)

Fikk plutselig lyst på sjokoladekake og da måtte mannen på butikken for å kjøpe ingrediensene... hehe... merkelig hva lystene gjør med oss gravide...
Må bare friste litt flere 

Omg så slemt!!!! 
Har samme servise så jeg kan virkelig se for meg den biten på MIN tallerken ja! *sikle*
Gubben er i butikken for vi har absolutt ingenting ikkeno som ligner fredagskosemat i det hele tatt så jeg sitter og sutter på et drops mens jeg venter! 

Mmmmm...det så nydelig ut!! :) jeg har og bakt i dag, men når kjeksene endelig var ferdige hadde jeg ikke lyst på de lengre..da hadde jeg mer lyst på frukt. Snodige lyster ;)

Her frister ingenting som er søtt eller noe med sjokolade .... Hehe!
Men den SÅ god ut ;)

immababy skrev:
Her frister ingenting som er søtt eller noe med sjokolade .... Hehe!
Men den SÅ god ut ;)

Så kjekt :) Sånn er det her også hihi. Men tomater, paprika og reker *sukk*

Her blir det grønnsakssuppe i dag. Har hatt sykt lysst på grønnsaker hele uka, så i dag fikk kjæresten med seg en fyldig handleliste... Og nå har jeg straks tryllet fram 6 liter grønnsakssuppe. Rart egentlig. Hele uka har jeg spist snop, og sånn, i dag blir det nok heller flere porsjoner med suppe. Har planer om å fryse ned til et sunt lunsjmåltid for de neste ukene. For jeg spiser så mye nugatti og andre ting, at jeg får litt dårlig samvittighet. Tror det kan være bra for fordøyelsen også! :)

..ikke merket no spesielle lyster sålangt i graviditeten je.. Men apetitten er god og je sier sjelden nei til kake eller en god middag;)

Åh - det så fantastisk ut, synd jeg ikke kan spise sukker, tror jeg må se om jeg finner en lavkarbo sjokoladekake, for jeg fikk så vannvittig lyst på sjokoladesmak:)

Ellers har jeg dilla på melkeprodukter, må ha latte med 90% helmelk og bittelitt kaffe, jordbær med fløte, gresk youghurt med splende (nam!) Denne frøkna her kommer nok til å like melk ja

Sniker litt fra mai 2012, og la merke til at en av oppskriftene fra bloggen min ligger her, så gøy :-) Absolutt en fantastisk kake, enkel å lage når man har lyst på noe godt :-) men det er skummelt å skrive en bakeblogg når man er gravid og har så mange lyster, hehe :-) 

dussen skrev:
Sniker litt fra mai 2012, og la merke til at en av oppskriftene fra bloggen min ligger her, så gøy :-) Absolutt en fantastisk kake, enkel å lage når man har lyst på noe godt :-) men det er skummelt å skrive en bakeblogg når man er gravid og har så mange lyster, hehe :-) 

Den var utrolig god, farlig god :)

Back
Topp