Lyst til å bli kjent med dere

håper85

Elsker forumet
Dette trodde jeg aldri skulle skje. Men etter 7 års prøving, 3 inseminasjoner, 1 fryseforsøk og 3 prøverørsforsøk, blei det idag bekrefta at vi venter på en eller to små ivf-babyer (made in porsgrunn). Vi satte inn 2 embryoer, og vet ennå ikke hvordan det har gått annet enn at testen var veldig positiv :)

Er det plass til meg her inne sammen med dere?

Så gøy!!! Gratulerer så mye og velkommen :)

Gratulerer så mye! Spennende å høre om dere får to! :)

Velkommen hit! :) Gratulerer så masse! :)

Åh så kjekt!!! Har ventet nesten 8 år vi også.... Herligt med positiv test!!!! :dance011 Gratulerer!!!! :D

Ååå, fantastisk!! Velkommen og gratulerer:-D :-D

Så herlig følelse! Må vera heilt fantastisk med positiv test etter så lang tids prøving! Fine bloggen din, må vera god støtte for andre som er i samme situasjon! Og så befriende det må være å være så open med prosessen! Det må vera så herlig å ha støtte fra alle rundt seg!

åh!! så spennende!! gratulerer så mye :)

Dette trodde jeg aldri skulle skje. Men etter 7 års prøving, 3 inseminasjoner, 1 fryseforsøk og 3 prøverørsforsøk, blei det idag bekrefta at vi venter på en eller to små ivf-babyer (made in porsgrunn). Vi satte inn 2 embryoer, og vet ennå ikke hvordan det har gått annet enn at testen var veldig positiv :)

Er det plass til meg her inne sammen med dere?
Så gøy og kjempe spennende :-) gratulerer såå mye!! Velkommen skal du være :-)

Gratulere så masse :)

Hurra! Gratulerer så mye med spire! Nå ble jeg glad! Må være forferdelig slitsomt å prøve så lenge, men desto større lykke når det endelig klaffer:) Mannen min er også made in Porsgrunn (dog på naturlig måte) så jeg kan bekrefte at det kommer mye bra folk derfra;) Tenk om det er 2<3

Back
Topp