Lyst på så mye rart

Jeg kunne gjort hva som helst for en trygg spekeskinke. Har såååå lyst på spekemat.

Men det er vel strengt tatt ikke spesielt rart, bare irriterende siden det er et klart nei.

I de to forrige svangerskapene hadde jeg pica, og hadde helt sinnssyke cravings på håndklær og vaskekluter vasket med Ariel... Jeg brekker meg vanligvis av tøy i munnen, så det var spesielt. Gruer meg til den lysten evt kommer tilbake. Kom nemlig tidligere med nummer to.
«Pica»?Spiste du på tøyet?:D
 
Jeg hadde et par uker der det eneste jeg tenkte på var pølse i brød. :laughing002 Lå og drømte om det om nettene. Det ble et par bensinstasjonpølser, og vi hadde pølser til middag en gang også. Så dabbet lysten litt av...

Nå er det mest brød og rundstykker med pålegg jeg craver. Gi meg ost!!! :excited001

Julebrus er også veldig godt, men det er det alltid på denne tiden av året... :greet008
Jeg også har drømt om wienerpølse lenge! Og i går hadde vi det. Var ikke like godt som jeg hadde tenkt. Ellers ligger det en julepølse klar. Det spiste jeg en del forrige svangerskap også. Julepølse, potetmos og rødkål
 
Jeg også har drømt om wienerpølse lenge! Og i går hadde vi det. Var ikke like godt som jeg hadde tenkt. Ellers ligger det en julepølse klar. Det spiste jeg en del forrige svangerskap også. Julepølse, potetmos og rødkål
Og ellers har jeg drømt om vårruller lenge. Kjøpte noen frosne på butikken, men de var med karrismak. Ikke slik jeg hadde tenkt meg:depressed:
Men sushi er en slager, men dyrt. Så får bli sjeldnere.
 
Og ellers har jeg drømt om vårruller lenge. Kjøpte noen frosne på butikken, men de var med karrismak. Ikke slik jeg hadde tenkt meg:depressed:
Men sushi er en slager, men dyrt. Så får bli sjeldnere.
Vårruller har jeg spist mer enn normalt i de siste. Hadd så lyst på noe godt. Gikk for å hente is i fryseren.. så så jeg vårruller i stedent.. is vart fort nedstemt. Så satt å gomla vårruller noen kvelder..
 
Og ellers har jeg drømt om vårruller lenge. Kjøpte noen frosne på butikken, men de var med karrismak. Ikke slik jeg hadde tenkt meg:depressed:
Men sushi er en slager, men dyrt. Så får bli sjeldnere.

Jeg har også drømt om vårruller:oops: Det er jo sååå godt:happy:
 
Back
Topp