Lyst på så mye rart

Holymolyno5

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene
Er veldig sånn for tia at noe jeg kan elske ellers, blir så fryktelig ekkelt bare av å tenke på det. Igår morest sto jeg å brekkt meg av TANKEN av å ta sylteagurk på knekkebrødet..

Er de flere som kjenner på de rare lystene på mat og plutselig avsky for noe du egentlig liker ? Og her skjer det til de mest rareste tidspunktene...

Som nå... Får IKKE sovne..( kl er 02:30)
..å jeg ligg her å er plutselig skrubbsulten..
Hva har så da denne dama lyst på??!

Kokt potet med salt på! What the actual f...?!
Potet?!?

Jeg får ikke sovna, fordi jeg har lyst på freakings kokt potet midt i natta!?? Hoff.. hahaha
 
Last edited:
Hahaha, måtte le litt nå. En ting er å ha skikkelig lyst på kokt potet, men å ha så lyst på det at du ikke får sove, hahaha :hilarious:

Ingen spesielle cravings her eller noe jeg føler avsky mot enda.
 
Våknet idag med skikkelig lyst på servelat me majones på:eek: ikke noe jeg liker å spise til vanlig
 
Lompe med sylte og sennep måtte jeg ha i natt etter at jeg leste noen her inne skrev det i går! jeg sto opp og spiste det:hilarious:
 
Jeg kunne gjort hva som helst for en trygg spekeskinke. Har såååå lyst på spekemat.

Men det er vel strengt tatt ikke spesielt rart, bare irriterende siden det er et klart nei.

I de to forrige svangerskapene hadde jeg pica, og hadde helt sinnssyke cravings på håndklær og vaskekluter vasket med Ariel... Jeg brekker meg vanligvis av tøy i munnen, så det var spesielt. Gruer meg til den lysten evt kommer tilbake. Kom nemlig tidligere med nummer to.
 
Jeg kunne gjort hva som helst for en trygg spekeskinke. Har såååå lyst på spekemat.

Men det er vel strengt tatt ikke spesielt rart, bare irriterende siden det er et klart nei.

I de to forrige svangerskapene hadde jeg pica, og hadde helt sinnssyke cravings på håndklær og vaskekluter vasket med Ariel... Jeg brekker meg vanligvis av tøy i munnen, så det var spesielt. Gruer meg til den lysten evt kommer tilbake. Kom nemlig tidligere med nummer to.

Kan du ikke bare fryse spekeskinka først så går det greit? :happy:
 
Ikke helt det samme kanskje, men etter jeg hadde stått å kastet opp i 15 min igår gikk jeg å la meg og sa til samboer «jeg har lyst på subway» :hilarious:
 
Kan du ikke bare fryse spekeskinka først så går det greit? :happy:
Å fryse dreper bare en av to bakterier om de først befinner seg på kjøttet. Den andre typen går i dvale, og kan bare drepes med å stekes :) vet ikke om begge typene er på spekeskinka, men er vell derfor man ikke skal spise salami og «rått» kjøtt
 
Å fryse dreper bare en av to bakterier om de først befinner seg på kjøttet. Den andre typen går i dvale, og kan bare drepes med å stekes :) vet ikke om begge typene er på spekeskinka, men er vell derfor man ikke skal spise salami og «rått» kjøtt

Aha. Jeg fikk beskjed av legen at det ikke var krise om jeg spiste litt spekeskinke til jul. Så blir nok litt spekeskinke til jul her. :happy: Bare ikke i enorme mengder.

https://www.vg.no/annonsorinnhold/f...elp-punkterer-skremselspropaganda-for-gravide
 
Last edited:
Jeg kunne gjort hva som helst for en trygg spekeskinke. Har såååå lyst på spekemat.

Men det er vel strengt tatt ikke spesielt rart, bare irriterende siden det er et klart nei.

I de to forrige svangerskapene hadde jeg pica, og hadde helt sinnssyke cravings på håndklær og vaskekluter vasket med Ariel... Jeg brekker meg vanligvis av tøy i munnen, så det var spesielt. Gruer meg til den lysten evt kommer tilbake. Kom nemlig tidligere med nummer to.
Jeg lager en del torsk surret inn i spekeskinke! Sinnsykt godt :) stekes i ovnen selvsagt
 
Jeg har ikke lyst på så mye rart, med unntak av blomkål. Jeg går og knasker i meg rå blomkål hver dag nå

Ellers har jeg helt vanvittig lyst på salami og eggerøre, det hadde jeg forrige svangerskapet også. Er glad i det til vanlig og, men ikke sånn at jeg vil ha det til alle måltider hver dag liksom. Sånn er det nå og det er nok kun fordi jeg ikke kan tror jeg, ufattelig irriterende
 
Jeg har ikke lyst på så mye rart, med unntak av blomkål. Jeg går og knasker i meg rå blomkål hver dag nå

Ellers har jeg helt vanvittig lyst på salami og eggerøre, det hadde jeg forrige svangerskapet også. Er glad i det til vanlig og, men ikke sånn at jeg vil ha det til alle måltider hver dag liksom. Sånn er det nå og det er nok kun fordi jeg ikke kan tror jeg, ufattelig irriterende

Hvorfor kan du ikke spise eggerøre?
 
Jeg lager en del torsk surret inn i spekeskinke! Sinnsykt godt :) stekes i ovnen selvsagt
Det tror jeg jammen jeg må prøve. Ellers kan jeg vel hive spekemat i en pai eller omelette og steke i stekeovnen
 
Middagen min i går var kokt potet og saus :p
 
Det tror jeg jammen jeg må prøve. Ellers kan jeg vel hive spekemat i en pai eller omelette og steke i stekeovnen
Ja, eller pizza :) blir ikke helt det samme som å spise det rett fra pakka, men bedre enn ikke i det hele tatt :)
 
Sendt mannen på butikken nå. Fordi jeg er sulten og vil ha Ostebriks med ost, skinke og tomat.. med sjokomelk til. Jeez:p
 
Jeg hadde et par uker der det eneste jeg tenkte på var pølse i brød. :laughing002 Lå og drømte om det om nettene. Det ble et par bensinstasjonpølser, og vi hadde pølser til middag en gang også. Så dabbet lysten litt av...

Nå er det mest brød og rundstykker med pålegg jeg craver. Gi meg ost!!! :excited001

Julebrus er også veldig godt, men det er det alltid på denne tiden av året... :greet008
 
Jeg hadde et par uker der det eneste jeg tenkte på var pølse i brød. :laughing002 Lå og drømte om det om nettene. Det ble et par bensinstasjonpølser, og vi hadde pølser til middag en gang også. Så dabbet lysten litt av...

Nå er det mest brød og rundstykker med pålegg jeg craver. Gi meg ost!!! :excited001

Julebrus er også veldig godt, men det er det alltid på denne tiden av året... :greet008
Jaa, julebrus er helt magisk nå
 
Back
Topp