Lyst på ny vogn

Hei alle damer! Sikkert flere av dere som har det som meg. Jeg har så lyst på ny vogn. Fra de to andre har vi en emaljunga City cross, nå har jeg så lyst på en buggabo..

For å overbevise mannen trenger jeg noen argumenter. Hjelp?

Klarte ikke selv, og gå for den vogna en gang pga den høye prisen :p
Klarte ikke og forsvare kjøp av den vogna i form av søskenvogn nå heller :(

Men tenkte at hadde jeg vist vi skulle få flere, og tette i 2016 så hadde jo ikke en sånn vogn våre en feil i det hele tatt.
Kunne fordelt prisen på 2Xbarn så hadde det ikke virka så dyrt :p

Synes du kan si at du skal jo faktisk være hjemme i månedsvis med babyen, og det er viktig at du har en vogn du er fornøyd med da.

Mannen min er Iallefall veldig på den. Vi har Simo og babyjogger fra sist, begge ganske utslitt da.. men han sier at det til syvende og sist er opp til meg hvilken vogn jeg går for (før jul fikk jeg dilla på emmaljunga mondial, og den er jo dyr, men han sa at hvis du vil så kjøper vi den, men nå vil jeg heller ha bumbleride Indie eller lignende, så totalprisen blir litt lavere).

Så jeg synes det er et godt argument. Spesielt for oss der jeg tar hele permisjonen unntatt kvoten han har, og siden jeg ikke har lappen. Vi skal kjøpe bil men bare han har lappen, så da blir det jo bare vogn og kollektivtransport i uka på meg ;)

Her blir det ny vogn, fordi jeg vil ha ny vogn. Mannen synes det er litt stas egentlig, så jeg har ikke fått noen protester. Hjelper nok på at den vogna vi har ble kjøpt sammen med eksmannen min.

Vogna vi har hadde nok fungert til et barn til, men jeg har _lyst_ på ny! [emoji23]

Kommer kanskje litt an på økonomien og? :)
Hva sier bf? Er han med på planen?

Du vil ha en lett vogn ...som sksl brukes hver dag i et par år[emoji16]
Jeg skal hs bugaboo. hadde bestemt meg for buffalo. men nå venter jeg å ser hva den nye modellen er[emoji16]

Trenger heldigvis ikke diskutere slikt med sambo. Han kjøper seg ps, headset, alvarie osv uten å høre med meg. Er jeg som er den økonomiske her. Så har jeg lyst på noe som jeg har råd til, så kjøper jeg det med god samvittighet.
Synd det er så sjelden jeg tar meg råd, er litt for økonomisk til å forsvare en ny vogn.

Kan dessverre ikke gi deg noen gode råd. Syns det er sinnsykt å bruke så mye penger på en vogn. Men så liker jeg ikke den vognen så godt heller xsmile9xsmile9

Du kan selge den for en god pris på finn.no når du er ferdig med den! De skal visst gå unna! Du kan jo også kjøpe den pent brukt, om du får tak i en.

Back
Topp