Lyst på ny telefon!

*annikeen*

Forelsket i forumet
Kjøpte meg ny telefon like etter jul [eller var det før??], men nå er den jo helt koko!
Har den dag i dag kontantkort - men er så giret etter iphone 4 eller HTC ett eller anna.
Men da kommer problemet; de er sååå sinnsyk dyre uten abb.

Sååå, da lurer jeg på om noen som vet et abb. som ikke er så dyrt i mnd [200-300] og som kanskje det følger med meldinger og ringeminutter i prisen?
Ja, vet jeg er dårlig på å forklare - men noen må vell skjønne det :)

Hvilken operatør har du idag og har du sjekket med dem om du kan endre abo og kjøpe ny tlf? Hvis du har nedbetaling på telefonen din må du nok betale ut den før du kan kjøpe ny :)

Forøvrig anbefaler jeg alle fra HTC, elsker det!!!!!!!!

LilleKaisa skrev:
Hvilken operatør har du idag og har du sjekket med dem om du kan endre abo og kjøpe ny tlf? Hvis du har nedbetaling på telefonen din må du nok betale ut den før du kan kjøpe ny :)

Forøvrig anbefaler jeg alle fra HTC, elsker det!!!!!!!!

Har telenor kontant og er ikke noe problem å skaffe seg abb. :)
Ingen nedbetaling!

Da får jeg sjekke HTC. Hvilken type har du da?

Ikke helt det du spørr etter, men jeg kjøpte meg en Huawei u8800 betalte 2000 på elkøps nettbutikk. er superfornøyd med telefonen

Har abb. fra onecall, betaler 199 i mnd oghar 500 ringeminutter 500 sms + mms og data( litt usikker på hvor mye)

For meg var dette et veldig godt alternativ da jeg ikke hadde mange tusen til å legge i ny telefon.

Google er genialt!

Noen som har talk more?
Dette må jo passe meg da - så da er det å finne en telefon som er billig med dette, om det finnes?

Jeg har HTC Desire Z selv, den er med tastatur også!

Ellers liker jeg ikke Huawei, så som så kvalitet på den :s

Back
Topp