Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik hadde/ har jeg også det. Spiser veldig sakte det jeg setter i munnen. Drikker mye vann og lite søtt og fett. Tvinger i meg små tørre ritz kjeks og da er kvalmen i sjakk!Jeg har brått ille lyst på mat, også blir jeg skikkelig kvalm av feks kina mat. Det er slitsomt altså. Ikke at jeg har dilla på noe men er sulten også ikke sulten.
Jeg også drikker mye vann, drikker ca to kopper kaffe eller te om dagen. Men går mye vann. Men har på en måte mat lyst å se.Slik hadde/ har jeg også det. Spiser veldig sakte det jeg setter i munnen. Drikker mye vann og lite søtt og fett. Tvinger i meg små tørre ritz kjeks og da er kvalmen i sjakk!
For meg ble det mye bedre da jeg klarte å kutte ut kaffen! Er litt avhengig av kaffe, men etter at heg oppdaget at heg ble mye mindre kvalm uten så er det lett å holde seg til te og varm melk istedet! bare et tips...Jeg også drikker mye vann, drikker ca to kopper kaffe eller te om dagen. Men går mye vann. Men har på en måte mat lyst å se.
Skal kjøpe meg litt nye teer, men drikker du grønn te ?For meg ble det mye bedre da jeg klarte å kutte ut kaffen! Er litt avhengig av kaffe, men etter at heg oppdaget at heg ble mye mindre kvalm uten så er det lett å holde seg til te og varm melk istedet! bare et tips...
Jeg drikker ingefær-te! Det skal jo også hjelpe for kvalme sier de. Pleier å ha i litt honning og melk. Koker selv, men vet de har pulver i f.eks noen Kina-mat steder.Skal kjøpe meg litt nye teer, men drikker du grønn te ?
Men får i meg nok mat, .
Kaffe har jeg kuttet helt ut, mest fordi jeg ikke klarer lukta men drikker masse vann og solbærtoddy med honningSkal kjøpe meg litt nye teer, men drikker du grønn te ?
Men får i meg nok mat, .
Okei, solebærtoddy er lenge siden jeg har drukket. Vann sklier ned hele tiden.Kaffe har jeg kuttet helt ut, mest fordi jeg ikke klarer lukta men drikker masse vann og solbærtoddy med honning
Huff, jeg har lyst på den retten en annen gang. Men liksom når jeg skal spise blir det teit . Spiser rugsprø knekkebrød jeg. De er gode syns de er bedre enn brødJa har det sånn eg og. Etter eg har laga og gleda meg til middag blir eg gjerne kvalm av det når eg skal ete. Og etterpå kan eg aldri tenke meg å ha samme retten igjen. Og det henger i, blir f.eks kvalm bare eg tenker på kylling. Skal kjøpe ritz kjeks i måro! Det har eg ikkje tenkt på!
Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn er det for meg å. Men ikke kvalm bare.Blir gal jeg...sulten-ingen matlyst-kvalm - sulten- spiser litt-gir opp -kvalm- sulten-ingen matlyst,,,, og sånn går nu dagan!