Lyst på mat også 10 min senere kvalm av tanken ?

Draapen

Forelsket i forumet
Jeg har brått ille lyst på mat, også blir jeg skikkelig kvalm av feks kina mat. Det er slitsomt altså. Ikke at jeg har dilla på noe men er sulten også ikke sulten.

Jeg har brått ille lyst på mat, også blir jeg skikkelig kvalm av feks kina mat. Det er slitsomt altså. Ikke at jeg har dilla på noe men er sulten også ikke sulten.
Slik hadde/ har jeg også det. Spiser veldig sakte det jeg setter i munnen. Drikker mye vann og lite søtt og fett. Tvinger i meg små tørre ritz kjeks og da er kvalmen i sjakk!

Slik hadde/ har jeg også det. Spiser veldig sakte det jeg setter i munnen. Drikker mye vann og lite søtt og fett. Tvinger i meg små tørre ritz kjeks og da er kvalmen i sjakk!
Jeg også drikker mye vann, drikker ca to kopper kaffe eller te om dagen. Men går mye vann. Men har på en måte mat lyst å se.

Jeg også drikker mye vann, drikker ca to kopper kaffe eller te om dagen. Men går mye vann. Men har på en måte mat lyst å se.
For meg ble det mye bedre da jeg klarte å kutte ut kaffen! Er litt avhengig av kaffe, men etter at heg oppdaget at heg ble mye mindre kvalm uten så er det lett å holde seg til te og varm melk istedet! ;) bare et tips... ;)

For meg ble det mye bedre da jeg klarte å kutte ut kaffen! Er litt avhengig av kaffe, men etter at heg oppdaget at heg ble mye mindre kvalm uten så er det lett å holde seg til te og varm melk istedet! ;) bare et tips... ;)
Skal kjøpe meg litt nye teer, men drikker du grønn te ?
Men får i meg nok mat, .

Skal kjøpe meg litt nye teer, men drikker du grønn te ?
Men får i meg nok mat, .
Jeg drikker ingefær-te! Det skal jo også hjelpe for kvalme sier de. Pleier å ha i litt honning og melk. Koker selv, men vet de har pulver i f.eks noen Kina-mat steder.

Ja har det sånn eg og. Etter eg har laga og gleda meg til middag blir eg gjerne kvalm av det når eg skal ete. Og etterpå kan eg aldri tenke meg å ha samme retten igjen. Og det henger i, blir f.eks kvalm bare eg tenker på kylling. Skal kjøpe ritz kjeks i måro! Det har eg ikkje tenkt på!

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir gal jeg...sulten-ingen matlyst-kvalm - sulten- spiser litt-gir opp -kvalm- sulten-ingen matlyst,,,, og sånn går nu dagan!

Kjenner til det... Og mannen ble skikkelig skuffa her om dagen! Jeg sa at jeg hadde lyst på varm kakao med krem, to minutter etterpå så var det uaktuelt, og da kom leppa frem altså, knis! :D

Ja har det sånn eg og. Etter eg har laga og gleda meg til middag blir eg gjerne kvalm av det når eg skal ete. Og etterpå kan eg aldri tenke meg å ha samme retten igjen. Og det henger i, blir f.eks kvalm bare eg tenker på kylling. Skal kjøpe ritz kjeks i måro! Det har eg ikkje tenkt på!

Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, jeg har lyst på den retten en annen gang. Men liksom når jeg skal spise blir det teit . Spiser rugsprø knekkebrød jeg. De er gode syns de er bedre enn brød

Back
Topp