lyst på flere barn ?? =)

Solnik

Andre møte med forumet
har en liten sønn på 10 mnd. det er strevsomt (har vært, og er litt nå å ) han har endelig begynnt å sove natten over da =)
noen ganger tenker jeg : orker jeg virkelig å få ett barn til ? eller blir det dobbel så slitsomt ? noen som har flere barn som kan dele deres hverdag og erfaring ? blir uansett ikke noen riktig enda for vi skal gifte oss til sommeren, å har ikke lyst til å gå gravid da [8D] men er det som noen sier att en er som ingen og to er som ti ????

Her er det 23 måneder i mellom og foreløpig synes jeg i grunn ikke det er mer jobb med to enn med en. Men synes det var ganske tøft å gå gravid samtidig som man har en liten en fra før, også har men enda litt mindre egentid når man har to enn når man har en. Men det går seg jo til [:)] Også er det jo dobbelt så mye kos [:)]

jeg synst ikke det var noe serlig overgang å få nr 2. jeg har 18 månder mellom mine jenter da. men da jeg ble aleinemor når minste var 7 månder så var det jo mye tøffere med to enn hva det ville vært med 1. men nå er de 3 år og 1.5 år og det er helt sypert med 2[:D]

det må være tøft :/ beundrer deg som klarer det =) jeg har en mann i huset, men det blir jo som mange mødre flest att det er vi som tar av oss barna og husstellet =) men jeg har så inndelig lyst til å oppleve det en gang til, å være gravid fødsel, å det nye lille vidundret hehe.
han her var også utrolig urolig, men etter laaang tid gikk jeg til kiropraktor å han fant jo ut med en gang hva det var.. var en sånn lås i nakken som hadde plaget han i alle dise mnd, men den er knekt oppat, og lillegutt sover endelig =)

Her er det 10 år, og 16 mnder mellom mine 3 barn..

jeg kan med sikkerthet si: INGEN FLERE!!! Skal inn til kontroll i april, så sterlisere meg....!!!
Orker ikke flere svangerskap..

Har egentlig ikke merket så stor forskjell på 1 eller 2 jeg. Nå venter vi nr 3 så er litt spent på hvordan det skal bli i forhold da, men gjetter på det blir noe det samme.
Men et a og o for oss har vært faste rutiner og være konsekvent. Ellers har største gått 15 timer i uka i barnehagen når jeg har vært hjemme med minste, det har vært godt for henne for merket hun kunne bli endel rastløs og kjede seg litt av og bare være hjemme, spesielt når minste var bitteliten, men ble bedre når hun  begynte og kunne være med og  leke litt mer. [:)]
Nå er minste snart 14 mnd, og har også begynt 15 timer i uka i barnehagen og så venter vi på lillesøster som kommer i juni. [:)]

Her har største fått være med og hjelpe til så mye hun selv ønsker med lillesøsteren sin og det har vært populært, har hjulpet ganske bra sånn at hun ikke har vært noe særlig sjalu også. Hun var 3 år når hun ble storesøster og til jul det året (noen dager før fødselen) fikk hun eget stellebord til dukkene sine, og masse andre små ting, så hun hadde sin egen baby og stelle/mate når mamma måtte ordne med lillesøster, fikk det tipset av ei venninne. [:)]

ORIGINAL: *englefjes*

Her er det 23 måneder i mellom og foreløpig synes jeg i grunn ikke det er mer jobb med to enn med en. Men synes det var ganske tøft å gå gravid samtidig som man har en liten en fra før, også har men enda litt mindre egentid når man har to enn når man har en. Men det går seg jo til [:)] Også er det jo dobbelt så mye kos [:)]

sign, bare det at det er 1,5 år mellom mine [:D]
er i tillegg nordsjø enke så er alene med ungene en del iløpet av året [:)]

Back
Topp