Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

Kl 19:46
3.861 innlegg
3.689 gjenstår
 
Men når vi er halvveis og store deler av dagen er over..


da må vi bare skravle ekstra mye.
jeg har for eksempel vært ute i sola hele dagen så jeg har ikke vært aktiv før nå i kveld.

så fant jeg nettopp ut at jeg lå på topp 100 lista, wooow liksom det viste jeg ikke :p
 
da må vi bare skravle ekstra mye.
jeg har for eksempel vært ute i sola hele dagen så jeg har ikke vært aktiv før nå i kveld.

så fant jeg nettopp ut at jeg lå på topp 100 lista, wooow liksom det viste jeg ikke :p
Flink du er :p tviler på at eg er det :p men jeg var der forrige mnd
 
Da er klokka åtte, de fleste barn er i seng. Kom igjen folkens, på med skravlehanskene og sett i gang.
 
da må vi bare skravle ekstra mye.
jeg har for eksempel vært ute i sola hele dagen så jeg har ikke vært aktiv før nå i kveld.

så fant jeg nettopp ut at jeg lå på topp 100 lista, wooow liksom det viste jeg ikke :p
Flink du er :p tviler på at eg er det :p men jeg var der forrige mnd
Tok vist feil jeg er vist med på 42 plass
 
Klokka er åtte, og vel så det. Babyen sover, de andre to er i seng, og jeg er på pc.

Om tallene mine er rett, 4026 skrevet, 3523 igjen, (musemor, arrester meg om du har andre tall, jeg kan ha bommet i justering av det som var slettet samt beregning av mål som jeg satte til 7549 for å kompensere for de 459 for lite i går?)

Og det betyr at vi bør holde et tempo på 15 innlegg i minuttet, så nå er jeg spent på hva farta er i kveld, den kom aldri over 12 i går kveld.
 
Skal bare kjøre den lange veien hjem, så kan jeg bli med å skravle litt jeg også :)
 
Hmm.... 6???? Jeg må ha en oppdatering til for å se om jeg har knotet med tallene, det er da vel ikke SÅÅÅ stille her?
 
Back
Topp