Lyst på en premie til i topp 100 mai?? UTFORDRING!!!

Ikke i bruk

Forumet er livet
:dance011Klare for å skravle?? :happy093.:happy093.


Krav tirsdag 24 mai:
- Skriv til sammen 6000 innlegg på hele forumet

Krav onsdag 25 mai:
- Skriv til sammen 7000 innlegg på hele forumet

Krav torsdag 26 mai:
- Skriv til sammen 6500 innlegg på hele forumet

:happy093:happy093
Sommeren kommer, derfor legger vi til en premie til i topp 100 mai om dere klarer dette, i tillegg kommer en kjempeoverraskelse i topp 100 juni som virkelig er verdt å skravle på topp for (kanskje det kommer noen hint også) :taunt014
 
Skal se hva jeg klarer å få til
 
Altså, junijentene på 2016 skravler rått i dag! Så det burde telle i dag! :p :p
 
Ja, er skravlings inne hos oss! Mye aktivitet om dagen! ;) ;)
 
Da prøver vi.

Stat ved midnatt. Så jager vi på!
(mine terminforum er veldig stille. Der har de egentlig vært hele tiden. Men jeg skravler både her og der)
 
Rolig uke her, så burde være mulig å bidra litt :)
 
Så spennende! Ja jeg får bidra som best jeg kan, har ikke så veldig mye annet i morgen :)
 
Jeg har egentlig ingen planer denne uka :)
Det er så deilig med sånne uker av og til! Skulle bare ønske at det var litt bedre vær, men plantene nyter godt av alt regnet da. Hvordan er det hos deg?

Har et møte i morgen, så ingenting for på fredag, sommeravslutning med jobben - men da er jo utfordringer over, så det passer så fint.
 
Gøy med utfordring!! Skal bidra så godt jeg kan :)
 
Det er så deilig med sånne uker av og til! Skulle bare ønske at det var litt bedre vær, men plantene nyter godt av alt regnet da. Hvordan er det hos deg?

Har et møte i morgen, så ingenting for på fredag, sommeravslutning med jobben - men da er jo utfordringer over, så det passer så fint.
Her er tåkete og vått i dag men det meldes flott og varmt utover i uka.
 
Oi,skal prøve:)
 
Får prøve i alle fall :)
 
Praksis et sted uten Internett dekning var altså dårlig timet denne uka :p
 
Back
Topp