Lyst å lage smokkesnorer til prinsessa

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Har så lyst på noen fine smokkesnorer med navn, men har lyst til å prøve meg på å lage selv. Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe utstyr jeg trenger for å lage slike snorer? Har dere laget smokkesnorer/vognpynt, og vil vise bilde? :-)

Legger ved et bilde av sånne smokkesnorer jeg mener, og som ønsker å lage. :-)

Vedlegg

• 914467_858074680869646_1570744373_a.jpg
    914467_858074680869646_1570744373_a.jpg
    36,3 KB · Visninger: 46
Har drevet å laget slike så har litt utstyr liggende :) kommer til å lage ein del til gutten vår :P

Perleloftet.no har slikt men ser di har stengt siden? Hmm...

Hobbyfunhouse har også men det er en dansk side :)

Okei takk :-) da skal jeg få bestilt sånn at jeg kan lage smokkesnorer :-) Husker du hvor mye du betalte for alt du trengte?
Når jeg kjøpte så kjøpte jeg en del for å selge det jeg laget, spørs vel hvor mye du skal ha :) men skal du bare lage til deg selv så blir det ikke så dyrt :) Det du trenger er tau, perler, motivperle, klips og evt ring til smokken :) og bokstaver da selvfølgelig :)

Når jeg kjøpte så kjøpte jeg en del for å selge det jeg laget, spørs vel hvor mye du skal ha :) men skal du bare lage til deg selv så blir det ikke så dyrt :) Det du trenger er tau, perler, motivperle, klips og evt ring til smokken :) og bokstaver da selvfølgelig :)
Okei takk :-) jeg bestiller fra den danske siden, vet du om det er de samme reglene hvis man bestiller for over 200kr fra danmark som ellers i utlandet? tenker på toll og sånt?

Okei takk :-) jeg bestiller fra den danske siden, vet du om det er de samme reglene hvis man bestiller for over 200kr fra danmark som ellers i utlandet? tenker på toll og sånt?
Når hun har sendt til meg så har hun skrevet myye lavere sum på pakkens verdi slik at jeg har sluppet unna toll så regner med hun gjør det med alle :) så jeg har aldri måttet betale toll :) har handla for rundt 1000kr hver gang så hun er veldig snill hun som driver den nettsiden :)

Når hun har sendt til meg så har hun skrevet myye lavere sum på pakkens verdi slik at jeg har sluppet unna toll så regner med hun gjør det med alle :) så jeg har aldri måttet betale toll :) har handla for rundt 1000kr hver gang så hun er veldig snill hun som driver den nettsiden :)
Okei takk :-)

Jeg har også lyst på, men trur jeg får noen til å lage for meg ellers så kjøper jeg xD

Jeg har også lyst på, men trur jeg får noen til å lage for meg ellers så kjøper jeg xD
Jeg også ville kjøpe egentlig, men jeg la alt man trengte i en handlekurv på en dansk hobbyside og da viste det seg å være en del billigere å lage dem selv :-) men du ser jo selv da såklart :-)

Har også lust at lage egne, men hur sikkre er de? Kan små barn gnage på de og eventuellt få i halsen?
Dette bekymrer meg så vet ikke hvis jeg heller lager i tyg?
Dere som har laget/köpt egne, er de sikkre? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også lust at lage egne, men hur sikkre er de? Kan små barn gnage på de og eventuellt få i halsen?
Dette bekymrer meg så vet ikke hvis jeg heller lager i tyg?
Dere som har laget/köpt egne, er de sikkre? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Slike produkter skal alltid brukes under oppsyn :)

Der er også ei spesiell perle som skal brukes i enden, som skjuler knuten og så har du i lim i hullet. det skal hindre at lenka går i oppløsning. Husker ikke hva de perlene heter. saft

posta før jeg var ferdig :p
Safety beans/sikkerhetsperle kanskje?

Back
Topp