Lysslynge på juletre?

Maroel

Flørter med forumet
Hei! Vi har i alle år hatt lys på juletreet som man klipser fast i greinene, og som henger sammen i en ledning. Det er sånne typiske "store" juletrelys.
I fjor gikk vi over til noe liknende fra Clas Ohlson, men da trådløse, batteridrevne med fjernkontroll. De er like store.
I år har jeg så lyst på litt mindre og flere lys, nesten sånn som man kan se på plast-juletre hvor belysningen medfølger.
Noen som har prøvd å bruke lysslynge med mindre lys på juletreet? Har kun hatt det på små trær vi har utenfor huset, usikker på om det gjør seg på juletreet som skal stå inne?
Tenker på f.eks sånne fra Clas Ohlson:
https://m.clasohlson.com/no/Lysslynger-med-varmhvite-LED-pærer/36-6368

15590668_10157968198780026_774343951131531322_n.jpg

Vi bruker to slynger, en hvit og en farget. Rundt 400 lys til sammen. Går aldri tilbake til de gamle lysene.

Vi har noe sånt. Vår har også fargede pærer da. Vi har både vanlige store lys og slynge med små

Den så jo egentlig bare genial ut da, vi driver og surrer en lang slynge rundt og rundt.
Kjempepraktisk! Vi legger ledningene litt i sikksakk, for å spre lysene litt, men det er så genialt lite jobb med dem.

15590668_10157968198780026_774343951131531322_n.jpg

Vi bruker to slynger, en hvit og en farget. Rundt 400 lys til sammen. Går aldri tilbake til de gamle lysene.
Elsker treet deres!

Vi har også lysslynge på treet, en sånn fra Clas Ohlson i varmhvit, i tillegg til to sett vanlige juletrelys. Har lyst på trådløse, men venter til de gamle konker ut.

Elsker treet deres!

Vi har også lysslynge på treet, en sånn fra Clas Ohlson i varmhvit, i tillegg til to sett vanlige juletrelys. Har lyst på trådløse, men venter til de gamle konker ut.
Takk! Akkurat med juletre går vi for "more is more". [emoji173]

Naboen har og det juletreet ser skikkelig flott ut :happy:

Takk for svar, dere! Jeg gikk hen å kjøpte lysslynge i dag ;-) ble av den typen Siadle postet fra Rusta x2 :-D gleder meg til å pynte tre!

04544ed8eab60ce134279cef502fd599.jpg

Vi har begge deler på treet[emoji1] lysslynge og enkle med fjernkontroll.

Back
Topp