Lysrosa blødning? :(

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg har helt fram til nå siden IKM hatt veldig mye utflod som har vært blank. Nesten som EL slim.. Men igår kom det bittelitt lysbrunt og nå kom det en del lysrosa :( Sammen med smerter i magen nå, ikke ille men mer enn vanlig. Er 5+3 idag. Mistet så og si alt av symptomer forrige uke, så nå begynner jeg bli skikkelig skeptisk... Ikke fått tak i legen min siden positiv gravidtest heller.... Satt opp for time 11 des. What to do? Erfaringer :( ?

Bare ring inn til legen når de åpner og si at du er bekymra og vil inn på en sjekk! :-) de har faktisk ikke lov til å avvise deg da, var der selv i dag og alt sto bra til med spiren <3lykke til!

Enig med Merethe.
Ring i morgen tidlig :)
Lykke til! Håper alt står bra til med spira di ♡

Enig med de andre, lykke til:)
Enig med Merethe.
Ring i morgen tidlig :)
Lykke til! Håper alt står bra til med spira di ♡
Bare ring inn til legen når de åpner og si at du er bekymra og vil inn på en sjekk! :-) de har faktisk ikke lov til å avvise deg da, var der selv i dag og alt sto bra til med spiren <3lykke til!

Har prøvd få tak i noen der 4 dager uten hell :( sagt jeg er gravid og vil snakke med fastlege men har bare fått beskjed : du har time 11 des! Men mulig de vil ta meg inn når jeg har rosa utflod, men er vel ikke så mye de kan gjøre eller??

Har prøvd få tak i noen der 4 dager uten hell :( sagt jeg er gravid og vil snakke med fastlege men har bare fått beskjed : du har time 11 des! Men mulig de vil ta meg inn når jeg har rosa utflod, men er vel ikke så mye de kan gjøre eller??
Nei noen leger er veldig nazi på at det er ikke så mye de får gjort fra el til om det er en sa. De mener at kroppen ordner opp selv. Men det er jo betryggende for oss gravid å vite.

Nei noen leger er veldig nazi på at det er ikke så mye de får gjort fra el til om det er en sa. De mener at kroppen ordner opp selv. Men det er jo betryggende for oss gravid å vite.

Hmm, ikke fått tidlig UL før om 3 uker heller. Er 5+3 idag, hvor tidlig kan man dra på ultralyd for å høre hjerte egentlig ? Kanskje jeg kan ringe noen andre Å få UL time før..

Jeg har time neste tirsdag men fikk time 15 min etter jeg ringte i morgest :-)

Magesmerter og blod må de vel reagere på? Selv om det ikke er mye, så er det jo rosa.
De får vel ikke gjort noe annet enn å evnt sende deg på UL og måle hcg? Men det kan jo ha mye å si for din del! ;)

Da jeg begynte å blø i sommer, ble jeg sendt på hastetime på UL. (Innen 24 timer)

Magesmerter og blod må de vel reagere på? Selv om det ikke er mye, så er det jo rosa.
De får vel ikke gjort noe annet enn å evnt sende deg på UL og måle hcg? Men det kan jo ha mye å si for din del! ;)

Da jeg begynte å blø i sommer, ble jeg sendt på hastetime på UL. (Innen 24 timer)

Håper de vil sende meg på UL... :( får prøve ringe i morgen tidlig, fastlegen min er egentlig helt fantastisk, er kontordama som er lite hyggelig og forståelsesfull :(

Håper de vil sende meg på UL... :( får prøve ringe i morgen tidlig, fastlegen min er egentlig helt fantastisk, er kontordama som er lite hyggelig og forståelsesfull :(

Håper du får komme inn da. Smør på litt så kontordama skjønner at du må inn ;)

Håper du får komme inn da. Smør på litt så kontordama skjønner at du må inn ;)

Liker ikke dette altså :( friskt blod blandet med mye slim, kommer ikke særlig på papiret, ingenting ellers men er en del "inni der" :( håper legen kan hjelpe med tidlig UL... Forferdelig ikke vite hva som skjer :( en del murringer når jeg rører på meg men ikke når jeg ligger stille.

Liker ikke dette altså :( friskt blod blandet med mye slim, kommer ikke særlig på papiret, ingenting ellers men er en del "inni der" :( håper legen kan hjelpe med tidlig UL... Forferdelig ikke vite hva som skjer :( en del murringer når jeg rører på meg men ikke når jeg ligger stille.

Det kan jo høres ut som en uskyldig blødning da, men skjønner godt at du blir bekymret. Ikke noe gøy å se blod i det hele tatt :(
Krysser fingrene for deg, og håper ho kontordama er mer medgjørlig i morgen så du får tatt en sjekk:)

Back
Topp