Lysken

Miniii

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Har fått veldig vondt i venstre lyske de siste dagene. Vanskelig å bare løfte foten innimellom. Noen som vet hva det kommer av? :) Er i uke 31.
 
Hvis det er det samme jeg har, tror jeg det er relatert til bekkenet eller noe muskel/nerver i klem. Skal ta det opp med jordmor neste uke. Hatt det i rundt 2 uker nå.
 
Hvis det er det samme jeg har, tror jeg det er relatert til bekkenet eller noe muskel/nerver i klem. Skal ta det opp med jordmor neste uke. Hatt det i rundt 2 uker nå.
Skal ikke til jordmor før om to uker
Hvis det er det samme jeg har, tror jeg det er relatert til bekkenet eller noe muskel/nerver i klem. Skal ta det opp med jordmor neste uke. Hatt det i rundt 2 uker nå.
Det kan høres rett ut, utrolig irriterende :) Jeg skal ikke til jordmor før om to uker. Hold meg oppdatert, spent på hva hun sier til deg :)
 
Jag har haft bekkenløsning sedan typ 4 månader tillbaka, og jeg har ont i begge lyskerna sen länge tillbaka.. Ikke gøy xD
 
Sniker
Jeg har slit med lysken (spesielt på venstre side) i de 3 siste månedene av svangerskapet :confused: Det er til tider ekstremt vondt. Har vært til legen flere ganger og blitt sendt til legevakt en gang på grunn av smerter og mistanke om blodpropp. Hovner til tider opp og må sitte på ispose. Har prøvd kiropraktor for å løsne opp i muskulatur, uten virkning. Har de siste månedene vært sykemeldt pga. dette og må variere mellom å ligge og stå i passe mengder for at det ikke skal være vondt. Å gå mer enn 20 min er håpløst. Håper det bedrer seg for dere :shy:
 
Sniker fra April.
Har også vondt i lysken, men holder det i sjakk med øvelser jeg har fått fra fysio. Anbefaler absolutt en time hos fysio (du trenger jo ikke henvisning en gang). Gjennom det offentlige er det ganske billig (jeg betaler rundt 170 kr pr gang).
 
Sniker.
Jeg hadde samme forrige svangerskap, og det har kommet igjen nå.
Var på ultralyd av hoftene for å se om det var noe galt, men det var rett og slett en bekkenLÅSNING som kiropraktor behandlet.
Ble bedre av behandling.
 
Hvis det er det samme jeg har, tror jeg det er relatert til bekkenet eller noe muskel/nerver i klem. Skal ta det opp med jordmor neste uke. Hatt det i rundt 2 uker nå.
Har det gått over? :) hva sa jordmor?
 
Føler det har blitt litt bedre, men det varierer litt alt etter hva jeg gjør om dagen. Har også blitt flinkere til å knipe/trene bekkenbunnen de siste 2 ukene, så mulig det har hjulpet på.

Tror jeg glemte å spørre henne. Ble akutt dårlig under timen, så fikk ekstra time om 2 uker for vi fikk ikke snakket ferdig.
 
Har fått veldig vondt i venstre lyske de siste dagene. Vanskelig å bare løfte foten innimellom. Noen som vet hva det kommer av? :) Er i uke 31.

Også i uke 31, og har nylig fått sykt vondt i lysken! Ser helt tullete ut når jeg går :woot:
 
Back
Topp