Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har på alle sider denne gang så føler egentlig at hele sulamitten så vidt henger sammenJa jeg har bekkenløsning og har hatt det siden tidlig i svangerskapet. Hadde håpte de kun skulle holde seg i korsryggen, men den gang eiHar hatt 2 friuker fra behandling, men spørs om de ukene er over nå kjenner jeg
![]()
Skjønner hva du mener... det værste er igrunn at det kjennes/føles som om det går opp over ene låret, gjennom skrittet og ned over neste fot.. haha, merkelige greier altsåJeg har på alle sider denne gang så føler egentlig at hele sulamitten så vidt henger sammenSist hadde jeg mest i stikkinger skambeinet og vondt i korsryggen..
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jeg sier til folk som spør at jeg har blitt veldig godt kjent med min egen anatomi i det områdetSkjønner hva du mener... det værste er igrunn at det kjennes/føles som om det går opp over ene låret, gjennom skrittet og ned over neste fot.. haha, merkelige greier altså![]()
haha... så sant, så santJeg sier til folk som spør at jeg har blitt veldig godt kjent med min egen anatomi i det områdetføler jeg kjenner alle bein og muskler som jeg ikke en gang visste at jeg hadde..
Signerer denne!Jepp, jeg har det med bekenløsningen min. Høres ut for meg som om du har det..