Lysken

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Flere som har vondt i lysken og innsiden av lårene? Har hatt det i mange uker nå, men det blir bare verre og verre. Spesielt å snu seg i sengen er et h****** Ser ut som en 80-åring når jeg halter meg fremover :)

Jepp, jeg har det med bekenløsningen min. Høres ut for meg som om du har det..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ja jeg har bekkenløsning og har hatt det siden tidlig i svangerskapet. Hadde håpte de kun skulle holde seg i korsryggen, men den gang ei :) Har hatt 2 friuker fra behandling, men spørs om de ukene er over nå kjenner jeg :p

Ja jeg har bekkenløsning og har hatt det siden tidlig i svangerskapet. Hadde håpte de kun skulle holde seg i korsryggen, men den gang ei :) Har hatt 2 friuker fra behandling, men spørs om de ukene er over nå kjenner jeg :p
Jeg har på alle sider denne gang så føler egentlig at hele sulamitten så vidt henger sammen :p Sist hadde jeg mest i stikkinger skambeinet og vondt i korsryggen..

Jeg har på alle sider denne gang så føler egentlig at hele sulamitten så vidt henger sammen :p Sist hadde jeg mest i stikkinger skambeinet og vondt i korsryggen..

Skjønner hva du mener... det værste er igrunn at det kjennes/føles som om det går opp over ene låret, gjennom skrittet og ned over neste fot.. haha, merkelige greier altså :)

Skjønner hva du mener... det værste er igrunn at det kjennes/føles som om det går opp over ene låret, gjennom skrittet og ned over neste fot.. haha, merkelige greier altså :)
Jeg sier til folk som spør at jeg har blitt veldig godt kjent med min egen anatomi i det området :p føler jeg kjenner alle bein og muskler som jeg ikke en gang visste at jeg hadde..

Jeg sier til folk som spør at jeg har blitt veldig godt kjent med min egen anatomi i det området :p føler jeg kjenner alle bein og muskler som jeg ikke en gang visste at jeg hadde..

haha... så sant, så sant :)

Er en del av bekkenløsningen her.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har også de smertene, men ikke påvist bekkenløsning. Det er blant annet veldig ubehagelig å snu seg i sengen og står på en fot (når man f.eks skal få på sokker og sko). Jeg har også veldig smerter på utsiden av hoftene, etter en natt liggende på sidene.

Back
Topp