Lyserosa ved tørking

Hun var stor ja :) nesten 4300. Jeg har ikke blitt målt siden jeg skal ha pks. Virket som jeg ikke kunne vingle med valget, så turte ikke spørre om estimering. Har høye sf mål denne runden og, men litt lavere enn sist! ( sist lå jeg utenfor alt som heter normalområder) men jeg har en veldig ro med det å ha pks. Og en dato å forholde meg til [emoji4][emoji178]vil absolutt ikke settes i gang. Var ett mareritt og smertefullt sist. Lang historie. Kort oppsummert så sov jeg ikke på to døgn på grunn av smerter. Og det var før aktiv fødsel.

Du har jo gjort en kjempejobb tidligere så dette må du ha tro på deg selv du klarer [emoji178]

En ganske tøff fødsel har du hatt! Mulig ks er likegreit og til det beste :)
Det er tøft med ks også, ikke bare bare å sette små (store) babyer til verden ;)

Jeg ser fren til fødselen og er i stand til å glede meg over øyeblikkene underveis nå. Det har vært en lang vei og tatt mange år, men jeg vet jeg takler det nå.
Man skal jo bare til helvete og så dirkete til himmelen ♥️
Masse lykke til i dagene mot ks og når dagen kommer :)

En ganske tøff fødsel har du hatt! Mulig ks er likegreit og til det beste :)
Det er tøft med ks også, ikke bare bare å sette små (store) babyer til verden ;)

Jeg ser fren til fødselen og er i stand til å glede meg over øyeblikkene underveis nå. Det har vært en lang vei og tatt mange år, men jeg vet jeg takler det nå.
Man skal jo bare til helvete og så dirkete til himmelen [emoji813]️
Masse lykke til i dagene mot ks og når dagen kommer :)

Var derfor jeg fikk velge selv denne runden! Siden det ble som det ble! Tusen takk, og takk det samme! Så utrolig godt å vite man snart er i mål [emoji7] kjenner jeg har begynt å glede meg skikkelig til babykosing nå [emoji7][emoji7]

Forrige gang jeg fødte hadde jeg også lys rosa spor før det startet, men i tillegg små mengder vannaktig utflod som viste seg å være fostervann. Ble da innlagt for antibiotikadrypp og igangsettelse et døgn etterpå. Om du ikke har vannaktig utflod er det bare å slappe av å vente på at ting skal starte av seg selv

Back
Topp