Lyserosa ved tørking

KH84

Elsker forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen fler som har det? Kom på papiret i går kveld. Ikke mer siden det! 36+3

Har hadd det tidligere i svangerskapet. Men fått beskjed nå så sent i svangerskapet at det ikke er noe å bry seg om vis det bare er litt rosa. Men om det drypper eller renner skal jeg ta kontakt :)

Hadde litt rosa i går her, men ikke noe mer i dag. Kan bare være slimhinnene som har fått seg en trøkk eller modningstegn? :p

Leste litt om det. Er ofte det skjer i tredje trimester når det er endringer i livmorshalsen :) er nok bare modning

Skjedde idag og! Tok en tlf til sykehuset for å høre forhold til jeg skal ha ks. Men hun sa så lenge det var lite og ikke tok seg opp med rier var det ikke noe å bekymre seg for!

Jeg har bare opplevd det en gang (av 5 mulige). Det va på morgenen i romjulen 2016. Slimete og lys rosa.
Riene startet noen timer etter, veldig svakt først, som kynnere.
Fødte samme kveld :) han blir 18 mnd denne mnd ♥️

Jeg har bare opplevd det en gang (av 5 mulige). Det va på morgenen i romjulen 2016. Slimete og lys rosa.
Riene startet noen timer etter, veldig svakt først, som kynnere.
Fødte samme kveld :) han blir 18 mnd denne mnd [emoji813]️

Ingen fødsel her [emoji28] i wish!! Er over 37 uker, så nå kan de bare skje!!

Ingen fødsel her [emoji28] i wish!! Er over 37 uker, så nå kan de bare skje!!

Du nærmer deg ivertfall :D tyder jo på at livmorhalsen din er skjør og modnes :)
Sjekker papiret hver gang jeg er på do selv nå, store forventninger og dritlei :P

Du nærmer deg ivertfall :D tyder jo på at livmorhalsen din er skjør og modnes :)
Sjekker papiret hver gang jeg er på do selv nå, store forventninger og dritlei :P

Har pks om 1,5 uke da, så er uansett ikke lenge igjen! Men utålmodig [emoji23] mye mer enn sist runde! Jeg er vært frisk gravid med lite plager, så kan ikke klage. Men nå føler jeg meg tung å lei [emoji13]

Har pks om 1,5 uke da, så er uansett ikke lenge igjen! Men utålmodig [emoji23] mye mer enn sist runde! Jeg er vært frisk gravid med lite plager, så kan ikke klage. Men nå føler jeg meg tung å lei [emoji13]

Jeg spår at det starter før det ;)

Kan jeg spørre hvorfor ks?

Jeg spår at det starter før det ;)

Kan jeg spørre hvorfor ks?

Ja, jeg hadde en lang fødsel sist som gikk over flere døgn. Hadde veldig lite progresjon så etter 2 dager med indusering og maserier og 16 nye timer i aktiv fødsel, hadde jeg fortsatt bare 4 cm. Da var jeg så sliten at det ble hasteks. Mistanke om bekkenet var for lite. Så jeg fikk velge selv nå!

Hadde ikke gjort noe! Jeg er klar [emoji23]

Ja, jeg hadde en lang fødsel sist som gikk over flere døgn. Hadde veldig lite progresjon så etter 2 dager med indusering og maserier og 16 nye timer i aktiv fødsel, hadde jeg fortsatt bare 4 cm. Da var jeg så sliten at det ble hasteks. Mistanke om bekkenet var for lite. Så jeg fikk velge selv nå!

Hadde ikke gjort noe! Jeg er klar [emoji23]

Var du igangsatt sist? Mulig det var årsaken til langdryg åpningsfase..?

Er du klar for vaginal fødsel om den kommer? :)

Har selv hatt ks med førstemann og selv om jeg ikke skriver for å påvirke deg så vil jeg bare nevne at om kroppen virkelig får starte selv, så er det en helt vidunderlig opplevelse i motsetning til ks.. og jeg hadde pks ;)

Var du igangsatt sist? Mulig det var årsaken til langdryg åpningsfase..?

Er du klar for vaginal fødsel om den kommer? :)

Har selv hatt ks med førstemann og selv om jeg ikke skriver for å påvirke deg så vil jeg bare nevne at om kroppen virkelig får starte selv, så er det en helt vidunderlig opplevelse i motsetning til ks.. og jeg hadde pks ;)

Stemmer! Har tenkt tanken det kan vær det som gjor det og. Var veldig i tankeboksen på hva jeg skulle gjøre denne runden. Så om det skjer nå, av seg selv er jeg åpen for å prøve! Er jo naturligvis fantastisk om jeg kunne slippe den oprasjonen. Men ser mange av tegnene fra sist da, vil ikke komme seg ned i bekkenet og er langt fra festet. Min mor hadde tvungen ks på alle barna etter hun ble målt bekken av. Hvorfor hadde du pks?

Stemmer! Har tenkt tanken det kan vær det som gjor det og. Var veldig i tankeboksen på hva jeg skulle gjøre denne runden. Så om det skjer nå, av seg selv er jeg åpen for å prøve! Er jo naturligvis fantastisk om jeg kunne slippe den oprasjonen. Men ser mange av tegnene fra sist da, vil ikke komme seg ned i bekkenet og er langt fra festet. Min mor hadde tvungen ks på alle barna etter hun ble målt bekken av. Hvorfor hadde du pks?

Det er jo fantastisk at du er villig til å prøve :D Unner alle den opplevelsen <3 Skjønner også at du kan være arvelig disponert om din mor har trangt bekken, men det er ikke nødvendigvis hogget i stein ;)
Var babyen din stor sist? Rart de ikke har målt deg denne gang da får å sjekke det ut evt før noe skulle skje.
En mulighet var jo å sette deg igang da før babyen ble for stor evt.. selv om det beste er om kroppen får jobbe selv.

Jeg er plaget med fødselsangst, vil si det er ganske ekstremt. Gikk i behandling i 3 år for å forberede meg til vaginal fødsel med nr 2. Det har gått over all forventning 3 ganger, og jeg er klar for fødsel igjen nå, men vet at det klikker litt når det er i gang ;)
Psyken er vanskelig å kontrollere slik ;)

Det er heller ikke uvanlig at de ikke fester seg før det er i gang, her var det bare hun som var født med ks som var festet :)

Det er jo fantastisk at du er villig til å prøve :D Unner alle den opplevelsen <3 Skjønner også at du kan være arvelig disponert om din mor har trangt bekken, men det er ikke nødvendigvis hogget i stein ;)
Var babyen din stor sist? Rart de ikke har målt deg denne gang da får å sjekke det ut evt før noe skulle skje.
En mulighet var jo å sette deg igang da før babyen ble for stor evt.. selv om det beste er om kroppen får jobbe selv.

Jeg er plaget med fødselsangst, vil si det er ganske ekstremt. Gikk i behandling i 3 år for å forberede meg til vaginal fødsel med nr 2. Det har gått over all forventning 3 ganger, og jeg er klar for fødsel igjen nå, men vet at det klikker litt når det er i gang ;)
Psyken er vanskelig å kontrollere slik ;)

Det er heller ikke uvanlig at de ikke fester seg før det er i gang, her var det bare hun som var født med ks som var festet :)

Hun var stor ja :) nesten 4300. Jeg har ikke blitt målt siden jeg skal ha pks. Virket som jeg ikke kunne vingle med valget, så turte ikke spørre om estimering. Har høye sf mål denne runden og, men litt lavere enn sist! ( sist lå jeg utenfor alt som heter normalområder) men jeg har en veldig ro med det å ha pks. Og en dato å forholde meg til [emoji4][emoji178]vil absolutt ikke settes i gang. Var ett mareritt og smertefullt sist. Lang historie. Kort oppsummert så sov jeg ikke på to døgn på grunn av smerter. Og det var før aktiv fødsel.

Du har jo gjort en kjempejobb tidligere så dette må du ha tro på deg selv du klarer [emoji178]

Back
Topp