Lyserosa utflod :((

Mille123gu

Andre møte med forumet
Hei dere!
Jeg var akk på do og da jeg tørket meg var det lyserosa utflod på papiret. Var så lyserosa at jeg måtte bruke lyset på mobilen for å se det ordentlig!
Jeg har hatt litt mer murringer i dag enn jeg pleier og ikke følt meg helt i 100, men jeg har vært kvalm som jeg har vært i det siste..

jeg er i uke 9 8+0 i dag, LIVREDD for å miste den lille! noen som har opplevd lignende eller vet om det er normalt?

Hei dere!
Jeg var akk på do og da jeg tørket meg var det lyserosa utflod på papiret. Var så lyserosa at jeg måtte bruke lyset på mobilen for å se det ordentlig!
Jeg har hatt litt mer murringer i dag enn jeg pleier og ikke følt meg helt i 100, men jeg har vært kvalm som jeg har vært i det siste..

jeg er i uke 9 8+0 i dag, LIVREDD for å miste den lille! noen som har opplevd lignende eller vet om det er normalt?

Er også 8+0 i dag, og samme skjedde med meg i dag. :( Dette er andre gangen dette hender, sist varte der i 3 dager... Det står overalt at der er «normalt», men synes også det er kjempe skummelt.. Hør på 8 ukers poden, de snakker om dette.

Lykke til begge to det kan enda gå bra men ja sånn er skummelt, vi har så lite kontroll når vi er gravide:/

Jeg fikk rosa på papiret i uke 7, er uke 9 nå og det gikk bra den gangen. Krysser fingrene :angelic:

Hei dere!

Sniker! Jeg blødde en del friskt blod i flere uker fra uke 5-9.. er 33+5 nå, så ha troen ♥️

Det er veldig normalt når man er rundt 8 uker! Det er rundt den tiden man skulle hatt mensen igjen, så mange gravide opplever rosa/brun utflod. Noen blør friskt også, uten at det er noe galt med embryo :happy:

Hvordan går det???
Det er jo trolig ufarlig, men jeg forstår frykten til dere begge to :Heartbigred

Det er veldig normalt når man er rundt 8 uker! Det er rundt den tiden man skulle hatt mensen igjen, så mange gravide opplever rosa/brun utflod. Noen blør friskt også, uten at det er noe galt med embryo :happy:
Synes det er så rart at kroppen har mensen fordi vi skal bli gravide og så får man «mensen» likevel fordi kroppen er så vant med å blø

Håper det virkelig er det for dere begge, krysser tingene

Hei dere!

Jeg opplevde dette for litt siden da jeg var 7+0 (er nå 8+6). Trengte ikke lommelykt for å se at det var ordentlig rosa. Men veldig tyntflytende. Jeg tok en tur til gynekolog, for jeg skulle fortelle moren min om graviditeten bare et pr dager senere og ville være sikker på at alt var i orden. Jeg hadde riktignok ingen murringer eller smerter, så det kan tenkes at det er litt annerledes da, men for min del så i hvert fall alt bra ut, og jeg trengte ikke å komme til noen ny sjekk om det samme skulle skje igjen.

Hvordan går det???
Det er jo trolig ufarlig, men jeg forstår frykten til dere begge to :Heartbigred
Jeg blør enda... Jobber på havet, så er liksom ikke noen måte jeg kan få sjekke det på heller.. Fortsatt kun så lite at det bare er når jeg tørker meg, men har en dårlig følelse... :(:( Håper det kun er fordi jeg er litt redd..

Back
Topp