Lyserosa utflod etter senabort?

Huff så trist at du må gjennom dette også ❤️ Jeg fikk mensen ca 5 uker etterpå og så ble jeg gravid igjen på eggløsningen etter det. Selvfølgelig veldig glad, men kjenner frykten sitte i. Fikk høre at den første mensen etter senabort kunne være kraftig, men for meg var den mindre enn vanlig. Håper spottingen snart går over i noe som tydelig er mensen så dere kan gå videre ❤️
 
Jeg opplevde spotting dagen før mensen kom, og det har jeg aldri hatt tidligere. Fikk mens 4 uker etter jeg hadde utskraping. Jeg tror jeg begynte å teste etter eggløsning litt for sent, så fikk den ikke med meg, men stusset over at tempen var høyere enn normalt.
Men nå er jeg klar for ny PP:happy:

Satser på at spottingen din går over i mens snart:) Masse lykke til med prøvingen:Heartred

Det ble tre dager med spotting før det stoppet helt opp. Jeg var hos gynekolog i dag, og han kunne se at el har vært for noen dager siden, så sannsynligvis var det derfor det blødde. Har sjekket etter el med tester hver dag uten å få positivt resultat, samtidig er tempen veldig lav så får det ikke helt til å stemme. Men men. Mensen om en ukes tid da. Hvis jeg har 12 dager lutalfase som før.

Lykke til med ny pp ❤️
 
Huff så trist at du må gjennom dette også ❤️ Jeg fikk mensen ca 5 uker etterpå og så ble jeg gravid igjen på eggløsningen etter det. Selvfølgelig veldig glad, men kjenner frykten sitte i. Fikk høre at den første mensen etter senabort kunne være kraftig, men for meg var den mindre enn vanlig. Håper spottingen snart går over i noe som tydelig er mensen så dere kan gå videre ❤️

Var det jeg og håpet, men gav seg helt. Fikk beskjed av gynekolog at el har vært, så var nok det som gav spottingen. Er lei meg for at vi misset første pp etter aborten, men syns det er rart at jeg har lav temperatur og ikke fått noen positive el tester de siste ti dagene. Håper jeg følger i dine fotspor og at det sitter neste runde. Føles såååå lenge til da!! Hehe.
 
Back
Topp