Lyserosa blod på papiret

CasaMilla

Flørter med forumet
Ja siden tirsdag har jeg hatt svakt lyserosa blod på papiret, ikke etter hver tisse besøk. Men hver dag og i dag har det vært litt slinter av mørkere blod men veldig lite. Må be dere om å krysse fingrene for meg og den bittelille babyen Er i dag 10+5
 
Om du er bekymret ville jeg enten dratt på legevakten eller ringt føden/gyn om du ikke bor så langt unna sykehuset ❤️

Mener det står at morkaka tar over i disse tider, ❤️ Krysser fingrer ☺️
 
Krysser også fingrene for deg ❤️ Du kan ikke ringe legevakten og høre med dem om de kan ta deg inn? De gjorde det for meg i uke 15 sist svangerskap. Da blødde jeg litt sånn som du beskriver.
 
Krysser fingrene for deg❤️ slimhinnene er mer skjøre nå, så kan jo bare være det. Og hvis dere evt har hatt sex, så er det ikke unormalt at en får blødning etterpå.
 
Få en ul så slipper du å lure..
Har og blødd lyse rosa i tidligere svangerskap..skjøre slimhinner og gikk på blodfortynnende..
Håper og krysser med deg at alt er bra
 
Krysser fingrene for deg❤️hvis du ikke har hatt smerter så er det jo et godt tegn på at det kan være uskyldig blødning
 
Takk dere jeg også syns det er positivt at jeg ikke har vondt eller at jeg blør mere. Og det er slik at morkaka tar over rundt uke 10. Men iløpet av natta begynte jeg å spy Omgangsyken in the house ✌ fy fararo det var det siste jeg trengte nå. Blæ
 
Takk dere jeg også syns det er positivt at jeg ikke har vondt eller at jeg blør mere. Og det er slik at morkaka tar over rundt uke 10. Men iløpet av natta begynte jeg å spy Omgangsyken in the house ✌ fy fararo det var det siste jeg trengte nå. Blæ
Akkurat kommet ut på andre siden av omgangssyken. Fy faen for å si det rett ut. Sender masse klemmer og håper du slipper lett unna
 
Jeg hadde en blødning i uke 10 og ble redd. Fikk ultralyd samme dag og det viste seg å være morkaka som tok over. Helt ufarlig! Får satse på at det er det som skjer med deg idag ❤️
 
Det samme har skjedd meg. Er i uke 12. Alt var helt fint, håper det er det hos deg også. ❤️
 
Håper det er helt uskyldig! Som legen min på fertilitetsklinikken sa så er det mye vanligere enn man tror med sånne småblødninger pga såre slimhinner og alt sånt, og det går som oftest veldig fint!
 
I går hadde jeg en liten blødning, rosa på papiret etter toalettbesøk, og litt senere var det litt lys beige farge. Tok det som et tegn på at blødningen hadde stoppet. Har ikke hatt noen smerter. Var 10+0 i går. Blir veldig stresset egentlig, men orker uansett ikke noe legevakt eller noe nå. Er jo uansett tidlig i svangerskapet. Men var på TUL på onsdag og alt så veldig fint ut, den lille beveget seg masse og jordmor var veldig optimistisk.
Men skulle ønske man kunne slippe sånne blødninger når man er gravid:sorry:
 
Er så utrolig kjipt, jeg er 3.gangs gravid og det er første gangen jeg har hatt blødninger. Jeg har hatt blødninger siden tirsdag og nå sitter jeg på AHus for å sjekke ut status på fosteret mitt
 
Back
Topp