Lysebrun utflod

min-første

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg har hatt litt lysebrun utflod  2-3 dager nå, er ikke mye i det hele tatt men litt, og nok til at jeg blir beskymret. et mest sannsynlig ca 7 uker på vei. Er det noen andre som har opplevd dette?

Jeg hadde det no rundt 7 uker, men det var etter sex.... men de sier det er ganske normalt fordi man har tynnere/skjørere slimhinner :)
Blir det mer kan du jo få sjekket det :)

Jeg har det nesten hele tiden, og har hatt det de tre andre svangerskapene mine også. Så helt normalt for meg i alle fall. Var på tidlig ul med førstemann pga dette for da fikk jeg alldeles panikk, de to neste har jeg roet meg med at så lenge det ikke er friskt blod i mengder og med smerter, så er det ikke farlig.  MEN forstår deg kjempegodt!! Nervepirrende uker dette her :) 

Jeg har og dette hver dag. hatt det i 2 1/2 uker nå. vært på tidlig UL og alt er fint. ..:)

frkjahn skrev:
Jeg har det nesten hele tiden, og har hatt det de tre andre svangerskapene mine også. Så helt normalt for meg i alle fall. Var på tidlig ul med førstemann pga dette for da fikk jeg alldeles panikk, de to neste har jeg roet meg med at så lenge det ikke er friskt blod i mengder og med smerter, så er det ikke farlig.  MEN forstår deg kjempegodt!! Nervepirrende uker dette her :) 

Nå letta 100 g fra skuldene mine, jeg skal selvfølgelig prate med legen om det, men da trenger jeg ikke å gå og være kjempe redd for noe er galt, er tross alt 6 dager til jeg skal til lege, og det kunne blitt noen lange dager.

Takk for svar :) Alt er så nytt ettersom dette er første graviditeten så føler jeg lurer på det meste, så ingen ting er mer beroliggende enn å snakke med dere som har erfaringer fra før.

Back
Topp