Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt i dag. Ikke med morgen urin. Har bestilt flere tester nå som jeg får om noen dager. Så får teste da hvis ikke mensen kommer.
Nei det gikk ikke den første mnd. Men nå venter jeg bare på testing denne mnd [emoji16] Blir sikkert like testoman da [emoji23]Åssen gikk det med deg?![]()
Nei det gikk ikke den første mnd. Men nå venter jeg bare på testing denne mnd [emoji16] Blir sikkert like testoman da [emoji23]

men jeg er på dag 75 og hadde lyse rosa på papiret for 14 dager siden og nå vondt i siden av puppene nesten under armen og kvalme som kommer og går som den vil, men etter 3,5 år med prøving så er jeg så skeptisk til og ta tester da de alltid er negative selvom håpet er ganske så stort denne mnd med disse symptomene. Har aldri hatt det sånn før, og nå har vi fått time til fertilitetsklinikken 26 april så er jo typisk at nå som vi skal få hjelp at vi har klart det selv Åh håper det virkelig klaffer for deg nå da [emoji4][emoji173]Venter selvmen jeg er på dag 75 og hadde lyse rosa på papiret for 14 dager siden og nå vondt i siden av puppene nesten under armen og kvalme som kommer og går som den vil, men etter 3,5 år med prøving så er jeg så skeptisk til og ta tester da de alltid er negative selvom håpet er ganske så stort denne mnd med disse symptomene. Har aldri hatt det sånn før, og nå har vi fått time til fertilitetsklinikken 26 april så er jo typisk at nå som vi skal få hjelp at vi har klart det selv
![]()
Åh håper det virkelig klaffer for deg nå da [emoji4][emoji173]
Testet nettopp selv, skimte en rosa strek der. Vanskelig å få på bilde. Tar en ny i morgen eller til uka [emoji4]

Ja og noen var positiv. Kjemisk graviditet. Så ble litt skuffet.Så spennendeFått tatt ny test?
Her er det fortsatt ingen tegn til tr så håpet om at jeg er gravid er jo fortsatt der
Er på dag 84 uten mens, men ømme pupper stikksmerter i lyskene (helst høyre side) kvalme og lavt blodtrykk er derså håper som bare det men er nok cystene som spiller meg et puss som vanlig
![]()
Ja og noen var positiv. Kjemisk graviditet. Så ble litt skuffet.Tr kom sent men den kom i kveld. Så nå venter jeg bare på en ny mnd med nye muligheter.

Takk. Men hadde ikke mer enn litt lyserødt blod på papiret i går. Har ikke vært noe siden... skjønner ikke dette [emoji13]Så kjedelighåper det klaffer for deg neste gang
![]()