Lyse brunt utflod!!!!

elskerbarn

Betatt av forumet
Nei nei nei, når jeg var på do nå, så var det lysebrunt utflod på papiret... Blir skikkelig bekymret.. Noen av dere andre som har hatt det i uke 9? Jeg miste i uke 9 sist, men da hadde jeg ingen symptomer og jeg hadde mere vondt i magen.. Jeg er forstatt kvalm.. Jordmor skal ringe meg....

Jeg hadde sånn sånn ca på samme tid som deg men dro på privat ul og alt var fint!
tips er å ikke se her inne for da dør man jo i bekymring (jeg gjorde det) ring noen som kan det som du har gjort åsså hører du på de:) lykke til går nok bra:)

Å nei å nei...ikke noe hyggelig opplevelse. Lurt at du har ringt til jordmor allerede. Håper alt er bra med spiren og at du kan slappe av!

Da har jeg snakket med jordmor. Hun sa at det var noen gravide som hadde Lys brun utflod i sv.skapet. Skal levere en urinprøve og se om jeg har uvi ( urinveisinnfeksjon)Men når jeg var på do nå sist var det ikke noenting på papiret, så krysser alt jeg kan krysse...

Hadde det selv flere uker sammenhengende i mitt første svangerskap,og der er som jordmoren din sier, noen har dette i svangerskapet. Så alt er nok fint i magehuset ditt :-)

Back
Topp