Lysdempenede/lystette gardiner

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Noen som har tips om hvem som kan ha offhvite? Var innom princess i dag.. De hadde bare beige eller blå.. Hansen og dysvik hadde bare med mønster?!? Har kjøpt der før.. I lilla ensfarget.. Hun jeg snakket med virket rimeligvfersk.. Noen som vet om de skal ha? Og hvordan i alle dager ser jeg på kid sinevsider hvem som er lystette ellervikke?

Har du prøvd på jysk? Eller kid?

Nei.. men så litt på nettsiden deres.. men ser ikke hvem gardiner som er lystette eller ikke..står ikke noe om gardinene.. heller ikke på Jysk

Hansen og Dysvik hadde gråmønstrete lystette gardiner tidligere i sommer, men det er sikkert ikke det du er ute etter :) Tror egentlig ikke jeg har sett lystette gardiner uten mønster..hmm. Lykke til i letinga:))

Vi har fra kid på soverommet, og de er ganske lystette, iallefall til å være lyse gardiner. Var de mest lystette de hadde når vi kjøpte.

Jeg innbiller meg at det er de som heter Anthoni, og det ser ut som de er i hvit også. De er nesten som tynt semsket i stoffet, uten at det er stygt eller ekkelt :P

Jysk selger lystette rullegardiner, men er kanskje ikke det du ville ha.

Kjøpte nylig lystette gardiner på princess, men de er med Cars på. Aner ikke om de har ensfarget.

Sorland skrev:

Kjøpte nylig lystette gardiner på princess, men de er med Cars på. Aner ikke om de har ensfarget.

Vil ha ensfargede ja :) Er inne på nettsiden og kikker. Men har du erfaring selv med disse? 

Takk for tips:)

Skal ha de i stuen.. for det blir mitt nye "soverom".. hehe.. og i forhold til interiør og sofa, så vil jeg ha lyse gardiner.. og for at det da ikke skal bli såå lyst for meg på sommerdager.. så vil jeg ha noe som er lystett..

Kunne jo hatt rullardin.. men synes ikke det blir så fint hos meg..

Hansen og Dysvik har lystette rullgardiner:) Akkurat kjøpt til jenta mi

Trone skrev:

Sorland skrev:

Vil ha ensfargede ja :) Er inne på nettsiden og kikker. Men har du erfaring selv med disse? 

Tassen her har blå lystette rullegardiner, og de er lystette så veldig fornøyd med de.

Back
Topp