Lys vogn

Kværuline

Forelsket i forumet
Noen som har lys vogn? Ei venninne som vurderer å kjøpe. Ulemper??
Har selv sort vogn så vet ikke
 
E hadde en lys beige vogn. Den va litt mørkere enn lys. Veldi fin vogn. Vistes ikke at den ble skitten. Va en emmaljunga city cross. Lett å tørke av skit hvis den ble skitten av sølete sko. ImageUploadedByBV Forum1392841930.921459.jpg
 
Jeg har samme farge på vognen som hun over, og har samme erfaring :) Veldig fornøyd med lys vogn. ("natur" heter fargen hos emmaljunga)
 
Jeg var litt ekstra påpasselig med å tørke av den hvis det ble mye skit på den. Men fikk den alltid helt ren :)
 
E hadde en lys beige vogn. Den va litt mørkere enn lys. Veldi fin vogn. Vistes ikke at den ble skitten. Va en emmaljunga city cross. Lett å tørke av skit hvis den ble skitten av sølete sko. Vis vedlegget 51342
Jeg har akkurat denne selv. Lett å tørke av og holder seg kjempefin!

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Denne har jeg. Syns den er holder seg renere enn min svarte simovogn..
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1392848849979.jpg
    1392848849979.jpg
    66,1 KB · Visninger: 48
Vi har helt hvit, den ser jo ikke ut :p men den var såå kul så jeg måtte ha den :D
 
Vi har hvit og angrer litt selvom den er såååå fin :D. Det er skinn, men allikevel går ikke alt "møkka" bort :/
 
Da vi kjøpte vogn stod det mellom grå og hvit skinn. Så glad for at jeg valgte grå. Pga det valgte jeg den hvite stellevesken i skinn, og selvom skiten går vekk med å tørke så går det likevel ikke helt vekk, og det er sånt som irriterer meg. Så er glad for at det ikke er vognen. Hadde sikkert gått rundt med klut og tørket av hvert annet minutt jeg:p
 
Veldig fornøyd med beige vogn. Hvit ville jeg ikke hatt selvom det er knallfint :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
 
Back
Topp