Lys Brun Utflod

Var bare 5+2. Begynte å blød mer utover dagen i går og i dag, og har fått mer smerter, så er dessverre en SA. Veldig trist, men prøver å se fremover og tenke positivt, og satser på at spiren sitter neste gang :Heartpink
Åh så trist :Heartpink :Heartpink Sender deg mange klemmer og ønsker deg masse lykke til neste gang :Heartpink

Nå har jeg så angst! Når jeg våknet i går så hadde jeg kjempe lite brun utflod på morningen når jeg var på do. så var det ikke noe mere utover dagen, men så var det sånn nå igjen. Nå har jeg livredd for at dette går den gale veien :sad010
Hvordan går det med deg?❤️

Jeg har ikke hatt noe mere, så tenker det var uskyldig :Heartred men, kjenner jeg er så redd det skal komme igjen selv om det er 3 dager siden nå. Legen sa at det ikke var noe som tydet på at det var noe galt og at jeg bare kunne slappe av.
Ååhh så bra! Har tenkt mye på deg! Det høres jo veldig uskyldig ut da, skal du på noe UL?❤️

Ååhh så bra! Har tenkt mye på deg! Det høres jo veldig uskyldig ut da, skal du på noe UL?❤️
Nei, er bare i Oslo og jeg har ikke muligheten til å reise ditt med det første. Har time på Ahus 18 juli. Så tenker å bare vente til da.

Back
Topp