Lypsyl

SiljeFrua

Betatt av forumet
Er det flere her inne som bare MÅÅÅ ha Lypsyl?! Har blitt så avhengig! Uten så sprekker leppene og selv med Lypsyl oppstår det munnsår etter munnsår.
Ser ut som et sterkt herpes ramma tilfelle :wacky::p:hilarious:

Har begynt å bruke nå... Veldig tørr på leppene og det svir, men tilskriver det egentlig kulda og den tørre lufta ute da... Bruker ikke til vanlig...

Lettere å få munnsår med nedsatt immunforsvar ved graviditet. Sikkert lurt å unngå sprekker ja :-) kulda er helt rå nå. Må smøre hele kroppen og spesielt hendene med krem hele tiden. Skikkelig high maintenance ;-)

Lypsyl hjelper ikke, den vil bare gjøre deg avhengig :p Var det selv en gang(i flere år), og kom over et tips fra en hudpleier/hudlege om å bruke purelan i stedet :) Brukte den i noen dager, og så ble leppene bra igjen. Nå bruker jeg nesten ikke noe på leppene lenger. Så godt å slippe alt det leppe-styret!

Lypsyl er det eneste som funker på meg. Jeg har fått mye større lepper denne graviditeten, og blir veldig lett tørr og sprekker. Har prøvd burts bees og body shop først, for det hadde jeg hjemme, og det hjalp ingenting! Måtte kjøpe lypsyl i går og er allerede mye bedre. Har brukt leppeskrubb nå og da.

Her går det i Mentholatum - MÅ ha det hver kveld!
Bruker det også nå som det er så kaldt og tørt, men normalt bruker jeg ikke noe på leppene annet enn når jeg legger meg..

Her går det i Mentholatum - MÅ ha det hver kveld!
Bruker det også nå som det er så kaldt og tørt, men normalt bruker jeg ikke noe på leppene annet enn når jeg legger meg..
Det er den beste. :) Lypsyl blir man bare mer tørr av. Den tørker ut!

Nå betegner jeg alle leppepomader som lypsyl da... Er vel bare et merke det i grunn, og det liker ikke jeg heller... Leppene blir bare tørrere og vondere av det... Men bruker litt forskjellig andre ting :)

Back
Topp