Lynet mc queen på gutterommet?

TrønderPia82

Elsker forumet
3 åringen har dilla på Biler. Og vurderer en vegg med tapeten. Om den finnes? Noen som vet?
Den andre tanken min var å få malt Lynet på soveromsveggen hans. Men hjelp av overhead eller noe. Noen som har erfaringer med sånt? Evt vet om det finnes sjablonger?

Beklager mange spørsmål fra meg nå fremover. Men er i en intens periode i byggeprosjektet, og det er mange avgjørelser å ta... som jeg har utsatt i det lengste[8D]

Vil bare si at jeg hvertfall ville gått for sånne figurer isteden.... har vel litt store å tror jeg... Lettere å ta vekk igjen når en vil forandre på d... ikke sikkert cars dilla varer så lenge. Mener har sett d på Toys, sikkert flere steder å.

En god stund siden så jeg på et makeover program på tv og da var det et gutterom skulle få en oppløfting. Da var tipset og unngå slike "trender" som å velge bestemte figurer fra tegnefilmer. Da var det best å velge en nøytral bil som lever lenger enn en figur fra en tegnefilm for de begrenser seg selv med levetiden.

Jeg vlle da heller ha funnet bilde av en tøff sportsbil o.l som er stas for en på 5 år men også for en på 10 år

her har vi cars-tema, men har asfaltgrå vegger med mørkegrå lister, stor plakat av Lyner McQueen på veggen som er innrammet og cars gardiner, sengsett og veggklokke....vil ikke sette for mye preg på selve rommet med tema, ettersom de ikke vil ha temaet særlig lenge!

Takk for gode tips[:)] Har tenkt på sånne figurer o.l ja[:)] Det er nok mest safe. Og det er sikkert lurt å styre unna disse trendene. Men samtidig så safer vi på hele huset. Så er litt gøy å "sprite opp" barnerommene litt. Er ikke den alt for store jobben å rette opp uansett.

Men vet i allefall at jeg skal sjekke ut sengetøy og gardiner på jysk[:)]

IKKE tapetser!!! Vi gjorde det da rommet skulle pusses opp når minsten var på vei... Skulle ha "kontrastvegg", og ville ha Ole Brumm. Joda, tapeten er kjempefin den - ikke noe tvil om det. Men nå har jo ungen Cars dilla (og Thomas toget og Brannmann Sam), så det holder med ting som kan tas ned og fjernes når denne dillen er over[;)]

Ole Brumm veggen lever enda, men den dagen jeg GIDDER så er det takk og farvel[;)] Og da blir det maaaaaling, ikke ny tapet[:-]

Her i huset har vi to gutter som digger cars. Tror at det er et tema som varer noen år. Storebror er 6 år og synes fortsatt det er stas med cars. Så om du går for veggdekor som kan flyttes eller fjernes uten å ødelegge underlaget, så mener jeg at cars-tema er en sikker vinner[:)]. Da er det lett og forandre på når barnet blir større[:)]

Back
Topp