Lymfekreft..

Vesla85

Gift med forumet
Noen som kjenner til denne typen kreft? Som har familie, venner som har det/ har hatt det..

Fortell.. Hvordan går det/ gikk det? Kommet veldig langt når det ble oppdaget?

Mamma har brystrkreft med spredning til lymfer.
Hun har operert bort alle lymfer under venstre arm. Sliter nå med lymfeødem, men lever[:)]

ORIGINAL: Maanda

Mamma har brystrkreft med spredning til lymfer.
Hun har operert bort alle lymfer under venstre arm. Sliter nå med lymfeødem, men lever[:)]

Det er ikke lymfekreft. Håper det går bra med henne.

Vel, det var kreft i lymfene også. Så man vet jo ikke hva som kom først.

Men ja, det går bra.

Dytter på denne jeg!

Mamma har non hodgkins lymfom. Fikk diagnosen for 4-5 år siden.Ett år etter pappa døde av leukemi. [:(] Hatt en runde med cellegift kurer for 3 år siden. Det er nå stabilt, svulstene/lymfene er små enn så lenge. Ho blir jo aldri frisk, men håper de holder seg små leeeenge. Ho gikk til sjekk hver tredje mnd etter kurene og går nå hver sjette.
Er det noe du lurer på så send meg gjerne spm. [;)]

litt rart at denne tråden kom akkurat den dagen jeg fikk vite at en kamerat har fått lymfekreft.. [:(]

følger med på denne tråden..

Jeg har hatt hodgkins lymfom. Hadde grad 4 (av 4), fikk det mens jeg gikk gravid med lillebror men ble ikke oppdaget før han var 3-4 mnd. Hadde cellegift hver 14. dag i ca 32 uker, var ferdig med kurene i fjor sommer og er nå symptom fri[:)] Sliter med tretthet og har hatt problemer med å fungere skikkelig i hverdag og jobb etterpå, men det er jo egentlig bare småting... I det store og hele er jeg heldig som har fått livet i gave på nytt og får se barna mine vokse opp!

Send gjerne pm dersom noen lurer på noe, så skal jeg svare så godt jeg kan[;)]

ORIGINAL: mrs.L

Jeg har hatt hodgkins lymfom. Hadde grad 4 (av 4), fikk det mens jeg gikk gravid med lillebror men ble ikke oppdaget før han var 3-4 mnd. Hadde cellegift hver 14. dag i ca 32 uker, var ferdig med kurene i fjor sommer og er nå symptom fri[:)] Sliter med tretthet og har hatt problemer med å fungere skikkelig i hverdag og jobb etterpå, men det er jo egentlig bare småting... I det store og hele er jeg heldig som har fått livet i gave på nytt og får se barna mine vokse opp!

Send gjerne pm dersom noen lurer på noe, så skal jeg svare så godt jeg kan[;)]

Uff - så ekkelt. Flott at du er bedre nå [:D]
Hvordan fant du det ut? Symptomer?

Back
Topp