Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tilgang til skjult? Ligger derLurer fælt på hvordan det står til med deg. Håper du har hatt en fin fødsel eller iallefall nærmer deg noe <3 Du er vanligvis så aktiv her på forumet, så regner med at intet nytt er godt nytt![]()
Nei jeg forstår ikke helt hvordan jeg kommer inn på det skjulte forumetHar du tilgang til skjult? Ligger der![]()
Jeg rakk bare 1 pille i sjeden jeg for ting tok seg opp i løpet av natten. Og vi gikk fra hotellet, og til føden når jeg følte at nå endrer de tette riene seg så pass at jeg kjenner det nede i skrittetog nå klarer jeg meg snart ikke uten lystgassmaska
Jeg hyper ventilerer nemlig under rier når jeg begynner, og få for vondt.Da klarer jeg ikke, og fokusere på pusten.
Kom inn på fødens rom med badekar etter en drøss med rier fra hotellet, og bort til føden. *flaut* Kom inn på føderom med en gang. Ble lagt i fødeseng for kontroll av modning også på siden for CTG registrering. JM sa du har 4 cm åpning, men tøyelig til 7-8cm, og hodet til barnet er ikke langt nok nede da jeg er borti med fingertuppen, men kan dytte det litt opp. Det blir ikke på min vakt også takket hun for seg å gikk mens CTG registreringen skulle gå sin gang....
Vi ble alene, og pratet litt mellom riene mine. Og jeg sa aaaaah den siste der var helt j****** Og før jeg fikk sukk for meg kom en ny ENDA verre med endret karakter som rev i skrittet. Jeg måtte få Mannen til å ringe i snora mitt i den rien uten jeg klarte og si det med ord. Den var lang, og nå kom det plutselig trykketrang i tillegg. Følte med hele meg at nå kommer ungen samme om jeg bare har 4cm. Så det ble med tegnspråk jeg demonstrerte trekk i snora med den ene armen mens jeg suuuuuuupte inn på lystgass å pinnholdt på lystgassmaska med den andre. I det han trakk i ringesnora *poff* der gikk vannet, og JM kom stormende inn. Og han fikk informert JM om det. Hun ble helt paff, og måtte umiddelbart sjekke meg, og joda der var ungen på veg ut gitt. Og jeg hadde DEN trykketrangen. Mannen ble bett om å ringe på +1 knappen, og en til kom umiddelbart inn på rommet. Sammen måtte de få meg på ryggen bånn gass. For hun var på veg. Og hadde navlesnoren 2 ganger rundt halsen. Jeg fikk streng beskjed om ikke å trykke, men ante jo ikke hvorfor. Jeg bare lyet, og sa snakk til meg??? For jeg følte jo noe var galt, men ante ikke hva, og ble urolig. Og det var vondt å ikke ha lov til å trykke. Jeg hadde jo hørt litt grining, og hadde følt at litt var kommet ut . Og det var ikke lett å kjenne på det videre presset uten og få gjøre noe mere. Men de fikk løsnet navlesnoren omsider som lå to ganger rundt halsen hennes via å klippe den 1-2 plasser. Og jeg fikk endelig beskjed om pust ikke press bare pust babyen rolig ut.
Også var det hele over til ALLES store overraskelse. De på føden, og OSS to andre og sikker Lille Nyfødte Skatten vår også![]()
Lille Lykketroll ble født kl.07.16 i dag26.08.2016
Etter max 30 min på føden!
Vekt 3660gr 50 cm lang, og Ho:36cm.
Masse sort hår et skikkelig Lykketroll <3![]()
Åh herremin så nydelig, også den hårmanken da ❤ Gratulerer så myeSå ikke dette før nå i natt
Kan dere se profilbildet mitt nå.
La det til ære for dere![]()
![]()