Lykkerus

Mammavictoria

Håper på nyttårsakatt ❤️
Har nå vært hos legen, og de ble kjempe glade der. Har fått så masse papirer og informasjon, ja til og med en egen bok hvor jeg fyller ut alt om graviditeten :D utrolig hvor støttende det er med leger og jordmødre nå. Fått en ny lege time til uken, hvor alt av tester skal tas for å se om alt er bra, og en ordinær UL 17.juni :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ordinær ul i juni ? Er ikke det litt tidlig ?

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Eeh. Juni? Det er vel i grunn for tidlig Oul. Vi andre har jo det i august/september når vi er 18-19 uker :p

Januar 2015 <3

Men når har du termin ? Tror neppe du får se noe kjønn eller at de får beregnet nøyaktig termin så tidlig :/ Sikker på at det er ordinær ul og ikke bare en tidlig ul ?:) Er jo ikke vanlig med ordinær ul før uke 17-20 :)
Koselig med ul uansett da :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Så herlig med engasjert lege! Min lege skulle ringe meg for å snakke om hcg resultatet, ventet hele dag..ringte hun? Nei..:p

Har nå vært hos legen, og de ble kjempe glade der. Har fått så masse papirer og informasjon, ja til og med en egen bok hvor jeg fyller ut alt om graviditeten :D utrolig hvor støttende det er med leger og jordmødre nå. Fått en ny lege time til uken, hvor alt av tester skal tas for å se om alt er bra, og en ordinær UL 17.juni :-D

Så bra :-) gratulerer! Hvor langt er du på vei?

Back
Topp