Lykkerus <3

Klaramari

Glad i forumet
OUL overstått, en veldig aktiv frisk baby i magen!:D Har ikke lagt skjul på min store drøm fra jeg var liten jente er å få en liten prinsesse og det skal vi få :dummy1: :Heartpink Hadde også "jeg er helt sikker det er jente" følsen :p
Eneste "nedturen" var termin ble flyttet fra 26 til 29 oktober
Har to nieser på 12 og 3, og arvet mye/alt etter dem, så blir veldig stas se vår jente i klær fra dem :joyful:

Teit kjønn skal bety så mye men er overlykkelig da :p Tusen takk :D
Jeg syns ikke det er teit! :-D
Noen har bare et større ønske om et bestemt kjønn!
Jeg har alltid sakt jeg ønsket meg en sønn, men jeg ble fortsatt overlykkelig sist svangerskap når jeg fikk vite jeg ventet på en jente :-)

Gratulerer så mye med prinsessa! <3

Gratulerer! Syns det må være lov å bli glad om det blir det kjønnet man ønsket. Og det er ikke akkurat sånn at man hadde blitt skuffet om det ble motsatt kjønn :p

Gratulerer så mye :cat:

Gratulerer så mye! Jeg ble også satt tilbake, hadde samme termin som deg. Koselig med jenter :Heartpink

Gratulerer så masse :-D Far i huset gikk ut som en stolt hane når vi fikk vite at vi får gutt, veldig gøy :-D Ble flyttet til 29.10 jeg også :-)

Gratulerer! Syns det må være lov å bli glad om det blir det kjønnet man ønsket. Og det er ikke akkurat sånn at man hadde blitt skuffet om det ble motsatt kjønn :p
Helt enig! Mange har jo et lite ønske om det ene eller det andre, men man omstiller seg som regel kjapt og begynner å glede seg til å få det man skal få :)

Gratulerer så masse :-D Far i huset gikk ut som en stolt hane når vi fikk vite at vi får gutt, veldig gøy :-D Ble flyttet til 29.10 jeg også :)
gratulerer med gutt mannen håpet også på en sønn men som han sa viktigste var at jeg var i 7 himmel :p

Gratulere med ei jente i magen ❤

Gratulerer med en liten jente! :joyful:

OUL overstått, en veldig aktiv frisk baby i magen!:D Har ikke lagt skjul på min store drøm fra jeg var liten jente er å få en liten prinsesse og det skal vi få :dummy1: :Heartpink Hadde også "jeg er helt sikker det er jente" følsen :p
Eneste "nedturen" var termin ble flyttet fra 26 til 29 oktober
Har to nieser på 12 og 3, og arvet mye/alt etter dem, så blir veldig stas se vår jente i klær fra dem :joyful:
Gratulerer så mye med prinsessen ❤

Back
Topp