Lykkepia

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Kan du ikke bare dra fram snøfreseren så har du vel ikke snø som problem??

Hadde vært digg med en sånn en ja[:D]

Ah, snøfreser er luksus! Vi har en GIGA gårdsplass (synes jeg hvertfall), og duste-brøytebilen legger verdens største brøytekant akkurat i innkjørselen vår[:@]

ORIGINAL: Smulan*

Ah, snøfreser er luksus! Vi har en GIGA gårdsplass (synes jeg hvertfall), og duste-brøytebilen legger verdens største brøytekant akkurat i innkjørselen vår[:@]

Teeeit[:@] Møkka brøytemann!!

Her er brøytemannen snill, så siden vi har dal rett ved parkeringsplassen og dersom det ikke står noen biler her, måker han hele plassen og hiver snøen i dalen!!

ORIGINAL: nurkis og Sander

ORIGINAL: Smulan*

Teeeit[:@] Møkka brøytemann!!

Her er brøytemannen snill, så siden vi har dal rett ved parkeringsplassen og dersom det ikke står noen biler her, måker han hele plassen og hiver snøen i dalen!!

Er det han skulle gjort her og vettu! Har en dal vi og!! [:@]

ORIGINAL: Lykkepia

Hehe , jooo , men hvordan i huleste bruker jeg den da ? [8D]

*ler*

Tenkte faktisk på det , at jeg kanskje burde prøvd det , men tror det skal gå bra å gå til bilen , men er verre med  få vekk snøen på bilen [:-] Kommer til å ta evigheter![8D]

men kan ikke thomas ta det når han kommer hjem fra jobb da?? Liiitt greit å kunne komme seg ut av oppkjørselen..

Back
Topp