Lykken er....

Strikkemaskinen

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Nye gravidklær som passer! Jeg har lenge følt behovet for noen nye klær. Buksene jeg hadde begynte å bli trange og veldig slitt! I helga spjæra olabuksa mi på innsiden av låret fordi den var utslitt. Ups! I går samla jeg opp nok mot og krefter og tok turen til nærmeste butikk som selger klær for min gravide kropp. (Det er 2 timer i bil fra her jeg bor...) Etter å ha prøvd nesten hele utvalget de hadde kom jeg ut igjen med 2 bukser, 2 tightser, 1 sommerkjole, 1 singlet og 1 bluseskjorte! Deilig med noen nye klær til MEG!!

Det er herlig ja :) Bestilte nye kjoler på salget til babyshop. Håper på sol når vi er på sørlandet, og da er ingenting bedre enn en luftig kjole ;)

Så deilig!! Jeg begynner å bli mektig lei de fire tightsene jeg bruker... priser varme dager hvor jeg kan gå i skjørt.

Så deilig!
Jeg synes det er vanskelig å finne gravidbukser som passer...... Ender opp med de som er trange over magen og løse ved hoftene... De detter liksom ned så jeg må dra buksa opp igjen.. Eller så er de forstramme slik at jeg ikke får de på... Hvorfor finner jeg aldri noen som passer? Greit nok, jeg er høy, har litt på legger/lår/rumpe... Men enda pleier jeg å bruke 38 i bukser og nå er alle bukser umulige.. Har liksom ikke gått opp så mye heller.. 7-9 kg.. Takker alt for fint vær så jeg får gå i kjoler, shorts osv.. Er så lei dårlig vær der jeg ofte ender opp med joggebukse/kosebukse osv siden olabuksene ikke er i riktig fasong..

Back
Topp