Lykkeliten og foreløpig litt anonym.....

Hehe.. Jeg har tydeligvis ikke lest hele tråden :):) hehe..

Vi var en gjeng som skravler veldig mye på Før Svangerskapet forumet.
Tuppeline og Koffert kom over hit først, og nå får Lykkeliten og jeg svake streker, og Tuppeline vil gjerne ha oss over hit fortest mulig, men vi holder litt tilbake
 
Vi var en gjeng som skravler veldig mye på Før Svangerskapet forumet.
Tuppeline og Koffert kom over hit først, og nå får Lykkeliten og jeg svake streker, og Tuppeline vil gjerne ha oss over hit fortest mulig, men vi holder litt tilbake
Æ e jo en utålmodig person vettu..... ;) Kom når dokk føle det e greit for dokk :)
 
Hehehehe, tenke du har masse tanker å følelser som surre i hodet no :) Æ trur du e gravid æ,testan din vise jo det :) Så krysse æ alt æ har for at spiren sitt :) :)

Var. Vedig problematisk å konsentrere meg på jobb i dag også.
Er egentlig syk også.
Dersom jeg ikke blir bedre til i morgen tror jeg muligens jeg blir hjemme
 
Rart med det.
Vært en stund på FS, blitt husvarm det, trives veldig.
Så skjer grunnen til at du faktisk er der og man må flytte på seg..
 
Jeg melder meg inn i vente-gjengen her :D Sååå koselig å se det kommer flere kjente fjes fra FS her :D
Syns også det var litt skummelt å flytte over, men føler jeg begynner å komme meg på plass her nå ;)
Tror det blir en fantastisk gjeng her asså!! :D
 
Jeg vurderer å begynne å komme over nå (må nok bruke noen dager på overgangen kjenner jeg, eller noen uker :confused:). Fikk ikke svar fra legen i dag, men dette er jo rekord hcg uansett da, jeg har aldri hatt strek på ALLE testene i 6 dager på rad før. :p Nå er jo IKM-dagen straks over. Og ingen tegn til tr, sånn som det har vært tidligere (tempfall og gradvis negative tester igjen).
 
Jeg vurderer å begynne å komme over nå (må nok bruke noen dager på overgangen kjenner jeg, eller noen uker :confused:). Fikk ikke svar fra legen i dag, men dette er jo rekord hcg uansett da, jeg har aldri hatt strek på ALLE testene i 6 dager på rad før. :p Nå er jo IKM-dagen straks over. Og ingen tegn til tr, sånn som det har vært tidligere (tempfall og gradvis negative tester igjen).

Jippi!!
 
Back
Topp