Nå lurer jo jeg på hvem dere er fra FS?![]()
Det spørsmålet skjønte jeg ikke helt...
Vi hadde alle samme nick på FS..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå lurer jo jeg på hvem dere er fra FS?![]()
Hehe.. Jeg har tydeligvis ikke lest hele trådenhehe..
D e nån super trivelige damer, som har gode fornuftige svar på ailltNå lurer jo jeg på hvem dere er fra FS?![]()
Æ e jo en utålmodig person vettu.....Vi var en gjeng som skravler veldig mye på Før Svangerskapet forumet.
Tuppeline og Koffert kom over hit først, og nå får Lykkeliten og jeg svake streker, og Tuppeline vil gjerne ha oss over hit fortest mulig, men vi holder litt tilbake
Æ e jo en utålmodig person vettu.....Kom når dokk føle det e greit for dokk
![]()
Hehehehe, tenke du har masse tanker å følelser som surre i hodet noOg på grunn av alt som har skjedd i dag, så klarer ikke jeg å sove....
Hehehehe, tenke du har masse tanker å følelser som surre i hodet noÆ trur du e gravid æ,testan din vise jo det
Så krysse æ alt æ har for at spiren sitt
![]()
![]()
JippiMå vist traske over hit på alvor nå, jeg...
JippiVelkommen !!!!!!
Blir koselig innpå her vettu
![]()
Æ skjønne godt at du synes detSyns det virker litt skremmende..
Jeg vurderer å begynne å komme over nå (må nok bruke noen dager på overgangen kjenner jeg, eller noen uker). Fikk ikke svar fra legen i dag, men dette er jo rekord hcg uansett da, jeg har aldri hatt strek på ALLE testene i 6 dager på rad før.
Nå er jo IKM-dagen straks over. Og ingen tegn til tr, sånn som det har vært tidligere (tempfall og gradvis negative tester igjen).
Jippi!!
Burde jeg ikke tørre nå? I verste fall får man jo alltid lov til å flytte tilbake til FS.
Det syns jeg du skal tørre![]()