lykkelig_og_stolt

Lykke!

Forumet er livet
hvor er det badet bildet tatt? ligner sånn der hvor vi er på camp om sommern! bassenget virket så kjent!

hehehe ja!!! Jeg så det på bassenget at det var så likt...hihihi pussig vi var der i 4 uker vi...

Herregud så pussig da! Vi har ligget der i 5 år vi mamma har vært der i 8 år har masse fam. der nede vi ligger i den såkalte bråkermake gata[:D] men litt lenger ned en klanen.Vi hadde vogn som vi solgte før nyttår men skal kjøpe en annen vogn der som vi har brukt nå i sommer av noen vi kjenner.  Har pappan din camp.vogn eller husvogn?
da var du der kansje når vi var der da. Jeg har jo bodd oppe ved det bassenge i hele sommer for emilie skal jo bade hele tiden! Syns at det er helt greit men doene å det syns jeg er skikkelig dårlig, men emilie stortrives der og er så lomme kjent så da blir ting litt enklere for meg også... selv om plassen er" dårlig" så er det noe ved den som gjør den så koselig allikavel...

En jeg kjenner på plassen der sa at han var blitt bestefar i mai mnd han også han heter tore og kjærsten hns heter lizz det ekke han som er pappan din vel?

Ja da ligger han i samme gate som mamma og pappa kjenner pappan din godt jeg vettu...satt i fortelte til min tante og onkel og tok en kaffe men han tidelig en morgen her jeg og da fortalte han om det nye barnebarnet sitt som skulle hete herman han var så stolt , han er jo bare så artig han pappan din jeg ler så godt når han babler i vei hihi

ORIGINAL: LyKkElIg_Og_StOlT!

ORIGINAL: Elisabeth:)

En jeg kjenner på plassen der sa at han var blitt bestefar i mai mnd han også han heter tore og kjærsten hns heter lizz det ekke han som er pappan din vel?
[/quote

MASSE MANGE GANGER[:D]
Joooo, det er det!!!! HEHEHE, har du prata med pappa du da?[:D]

Jeg er 32 har jo stått i den gata som pappan din ligger i å vugga vogna til sara i hele sommer  det er en vogn mellom pappan din sin og min mamma  sin vogn Tore  kjenner mamma og pappa veldig godt og tanta og onkelen min.... Hihi spør han om han kjenner tove,truls,wenche og jan-erik hihi og meg da Har trilla forbi vogna til pappan din flere ganger men har ikke sett deg der, søstern din heter tonje å er kjærste med Tony[:D] hihi...herregud det var sprøtt...Vi får treffes på ylserød til neste sommer da[:D]

hehe tror ikke det kommer noen fra oss nei for tanta og onkelen min har vært der å hentet vogna si skal ha den på fjellet så de kommer ikke  tror ikke mamma og de skal heller de har også pakket sammen å er klare for å reise på fjellet tror de skal hente vogna si neste helg[:D] så skal de på gol...

Verden er ikke stor nei...jeg må flire når jeg tenker på at han er pappan din hihi så pussig

Back
Topp