Lykkelig82

Jubler :D :wav

Så bra at alt går slik det skal!! =) Og fine hcg-stigning din.
Jeg vet ikke så mye om akkurat dette temaet jeg heller, men er ikke det veldig høyt? Tvillinger på gang kanskje? :jokercolor:geek:flower:cheers:farao:brilsmurf:king:hello

Uansett glad på dine vegne, nå kan du senke skuldrene og slappe av =)
 
I brukerhåndboka for klinisk kjemi,som jeg sitter og kikker i nå står det at fra uke 4-5 er normalområdet 40-300. Så jeg vil påstå du ligger godt ann;) fra uke 5-6 er det fra 80-3000. Jeg er like langt som deg,og jeg er fornøyd med mine 346. Sier litt om hvor mye det kan variere:) eller så er du lengre på vei. Eller venter tvillinger;)
 
Blir så glad av dine innlegg jeg mimink :hug003 Tusen takk for den storslåtte jubelfestivalen :gen014:):):):Heartbigred

Menneh...nå datt jeg nesten av stolen her haha..tvillinger sier du :confused2:confused1:whacky011:D:eek:

Hehe, så kjekt at du blir glad av mine innlegg :Heartpink
Statistisk sett er det nok en av oss som venter tvillinger, så hvorfor ikke??
Neida, nå skal jeg ikke skremme deg :p :p
Det viktigeste er at du har fått en fin stigning og at spiren din har det bra =)
Skal du på tidlig ul?
 
Joda,trenger ikke være tvillinger altså. Dette er normalområdet,men ingen regel uten unntak. Ikke få panikk enda riktig enda!:) MEN,ingen tvil om at du er gravid iallefall:dance011
 
Du som er "in" i dette game her - får jeg spørre deg hva du synes om stigningen min?
Er den gjennomsnittlig,lav eller høy i forhold til uken jeg er i ? :)
Jeg og ligger på ca samme som deg :) Siden jeg tok CB digital og fikk 3+ når jeg var 4+6 hadde jeg over 2000 i hcg den dagen, da må jeg ha hatt over, eller akkurat, 1000 når jeg var 4+4 ettersom hcg dobler seg på 48 timer :) Håper det er bare en her da :p Og nå skulle jeg ønske jeg visste nøyaktig hva hcg nivå jeg ligger på :p
 
Hihi neida kjære du,blir ikke så lett skremt :)
Jeg har vært gravid før da. I mitt første svangerskap ble det påvist at jeg var med tvillinger,men jeg mistet de i uke 8/9.
Har tvillingbrødre å flere i mammas familie er å har tvillinger.
Blir ikke skuffet om det er to,men jeg blir mildt sagt sjokkert. Og det i veldig veldig stor grad :happy119

Ja,har legetime 22.april å blir da henvist til tidlig UL. ;)

Oii, da er det med andre ord stor sannsynlighet for at du kan få tvillinger da :D
Skjønner godt at du blir litt sjokkert vist det er tilfellet, jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg hadde reagert :p
Men tenk så koselig og da:love7

Er brødrene dine toegget elle enegget? Kun ren nyskjerrighet :p Hehe!! =)
 
Oi,spennende dager for deg og da:D
Når skal du på tidlig UL igjen?

Veldig beroligende å vite at den er høyere enn gjennomsnittet enn andre veien da må jeg innrømme:)

Høy HCG er i mange tilfeller tvillinger og andre ikke.
MEN Akkurat det senarioet har jeg gjemt godt bak i hode frem til ultralyd om noen få uker. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta den nyheten. MEEEN skjer det så skjer det. Barn(a) er velkommen med verdens største glede
smile.png

Men skal ikke skjule at det kanskje hadde vært best med en akkurat nå
wink.png
Men er det to,så er det to. Bring it on:Heartred:Heartred
Skal ikke før 21. mai :) Leeeenge å vente :p

Har du sterke symptomer? For jeg har alltid tenkt at høyt hcg nivå = mye symptomer, men jeg har jo nesten ingen :confused: Har hvertfall ikke følelse på at det er tvillinger :) Så det tror jeg ikke før jeg får se det :p
 
Har alltid tenkt at å få tvillinger må være genialt. To fluer i en smekk liksom :D
Men i min situasjon nå om dagen med to barn fra før av så er det nok ikke sikkert jeg hadde tenkt nettopp det, hehe!!

Skjønner at du blir varm i trøyen ja... :p :p Men tenk så gøy :D
 
Ja det er lenge i mitt syn også. men tiden går fort får vi håpe :)

Jeg hadde veldig tidlige tegn om det har noe å si da.. merket allerede 1 dpo at noe var på ferdet.Tro det eller ei,det er helt sant.
men hva det betyr i praksis,nei det gjenstår å se :happy119
Hjeeeelp. Dagen ble med ett mye mer spennende enn jeg hadde anelse om :p:p

Mamma hadde ingen spes tegn da hun gikk gravid med tvillingene,men jeg hadde mange med mitt svangerskap med Twins.Til tross for at det ikke gikk bra.. Så aner ikke jeg altså :confused:
Det var tidlig ja :) Når testa du positivt? Jeg hadde skyggestreker 7 og 8 dpo for så å få tydelige rosa streker 9 dpo :) Hehe, større sjans for tvillinger for din del da, siden du har mange i familien og at du har vært gravid med det før :D
 
Testet ULTRAsvakt 6 og 7 dpo,kun jeg som så streken. Trodde nesten jeg så syner å innbilte meg ting,men jo den var der.
8 dpo så jeg den også. 9dpo testet jeg synlig positiv,og også med CB digital.
Så vi har jo meget lik historie med testingen da :):)

Hvem vet, tror vi har like stor sjans alle mann spør du meg :D
Blir no utrolig nervepirrende uker frem til tidlig UL vet jeg :excited001
Ja, kan se ut som at vi ligger ganske likt i forhold til hcg :) Når er det du skal på tidlig ul? Er så vanskelig å holde styr på alt, så glemmer etter hvert :p
 
Back
Topp