..
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir så glad av dine innlegg jeg mimink Tusen takk for den storslåtte jubelfestivalen
Menneh...nå datt jeg nesten av stolen her haha..tvillinger sier du
Jeg og ligger på ca samme som deg Siden jeg tok CB digital og fikk 3+ når jeg var 4+6 hadde jeg over 2000 i hcg den dagen, da må jeg ha hatt over, eller akkurat, 1000 når jeg var 4+4 ettersom hcg dobler seg på 48 timer Håper det er bare en her da Og nå skulle jeg ønske jeg visste nøyaktig hva hcg nivå jeg ligger påDu som er "in" i dette game her - får jeg spørre deg hva du synes om stigningen min?
Er den gjennomsnittlig,lav eller høy i forhold til uken jeg er i ?
Hihi neida kjære du,blir ikke så lett skremt
Jeg har vært gravid før da. I mitt første svangerskap ble det påvist at jeg var med tvillinger,men jeg mistet de i uke 8/9.
Har tvillingbrødre å flere i mammas familie er å har tvillinger.
Blir ikke skuffet om det er to,men jeg blir mildt sagt sjokkert. Og det i veldig veldig stor grad
Ja,har legetime 22.april å blir da henvist til tidlig UL.
Skal ikke før 21. mai Leeeenge å venteOi,spennende dager for deg og da
Når skal du på tidlig UL igjen?
Veldig beroligende å vite at den er høyere enn gjennomsnittet enn andre veien da må jeg innrømme
Høy HCG er i mange tilfeller tvillinger og andre ikke.
MEN Akkurat det senarioet har jeg gjemt godt bak i hode frem til ultralyd om noen få uker. Vet ikke helt hvordan jeg skal ta den nyheten. MEEEN skjer det så skjer det. Barn(a) er velkommen med verdens største glede
Men skal ikke skjule at det kanskje hadde vært best med en akkurat nåMen er det to,så er det to. Bring it on
Det var tidlig ja Når testa du positivt? Jeg hadde skyggestreker 7 og 8 dpo for så å få tydelige rosa streker 9 dpo Hehe, større sjans for tvillinger for din del da, siden du har mange i familien og at du har vært gravid med det førJa det er lenge i mitt syn også. men tiden går fort får vi håpe
Jeg hadde veldig tidlige tegn om det har noe å si da.. merket allerede 1 dpo at noe var på ferdet.Tro det eller ei,det er helt sant.
men hva det betyr i praksis,nei det gjenstår å se
Hjeeeelp. Dagen ble med ett mye mer spennende enn jeg hadde anelse om
Mamma hadde ingen spes tegn da hun gikk gravid med tvillingene,men jeg hadde mange med mitt svangerskap med Twins.Til tross for at det ikke gikk bra.. Så aner ikke jeg altså
Ja, kan se ut som at vi ligger ganske likt i forhold til hcg Når er det du skal på tidlig ul? Er så vanskelig å holde styr på alt, så glemmer etter hvertTestet ULTRAsvakt 6 og 7 dpo,kun jeg som så streken. Trodde nesten jeg så syner å innbilte meg ting,men jo den var der.
8 dpo så jeg den også. 9dpo testet jeg synlig positiv,og også med CB digital.
Så vi har jo meget lik historie med testingen da
Hvem vet, tror vi har like stor sjans alle mann spør du meg
Blir no utrolig nervepirrende uker frem til tidlig UL vet jeg