lykkelig!!

Lilio!!!

Gift med forumet
hvordan føles det????

tja...si d...ikke så flink til å forklare sånt da..men jeg blir veldig lykkelig av å vær med min sønn og sambo når mi har det greit[;)]
en god varme inni meg..et smil hele tia...vanskelig spm....

Er som fornøyd mamma sier. Det bruser i kroppen og er helt topp. Jeg er også veldig lykkelig. Er ikke du det Therese og Mats?

nei er ikke det... jo er jo lykkelig at jeg har mats men det er alt!

Så trist da. Aldri vært det?
Sender deg noen lykkestjerner jeg og håper du får en fin jul sammen med Mats.
********'**

jo har vært det men har funnet ut at jeg ikke har følser ffor samboern lenger,og vet ikke hva jeg skal gjør gleder meg til han drar på jobb og sånn og det skal jo ikke være sånn!

hadde det vært så lett så!!

[;)]Det føles ut som om du er i ferd med å sprekke. En følelse jeg får hver gang jeg ser på jenta mi. En sterk ømhet, godhet og jeg kjenner på hvor heldig jeg er

Huff, det er kjedelig når det blir slik. Hva med å være åpen og si at følelsene dine for han er blitt mer vennskap, men at du ikke vil ha det sli, og mener at dere bør jobbe med det sammen????

ja livet går opp og ned men mitt har vært nede lenge nå,når skal det gå opp igjen da?

Forhåpentligvis før enn du aner [8|]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Therese og Mats

ja livet går opp og ned men mitt har vært nede lenge nå,når skal det gå opp igjen da?

Når du tar tak i livet ditt Therese..
Du vet nok hva både jeg og susseline mener om forholdet ditt til samboern din..
Du har ikke vært "happy" så lenge vi har kjent deg, og jeg tror ikke du kommer til å bli det før du kommer deg bort i fra han.. VET det er lettere sagt enn gjort..
Tror du trenger å komme deg bort, skape ditt eget rede, og faktisk se hvor fint du klarer det, Hvor godt det er å være selvstendig, og klare seg selv! Og få troa på seg selv..!!
Det er bare SÅ vanskelig å ta det steget.. skremmende..
Men det er i motbakke det går oppover Therese!!
Og husk!! Vi er her for deg, uansett hva du gjør!!

tusen takk det varmet godt hjerte!!!

jeg skal tenke litt noen dager til!

ORIGINAL: Tusull

Husk Therese, DU ER ei toppers jente, DU ER sterk, DU ER flink, DU ER en god mamma, og ikke la noen andre få deg til å tvile på det!![>:][:D]

tusen takk kjempe hyggelig og høre....

Back
Topp