Lykkelig

BabyandI

Forelsket i forumet
Himmelbarn
jeg har svevd i hele dag etter jeg så testene jeg tok i mårrest, fortsatt i sjokk. Jeg tisset med en gang jeg våknet, tok testene og la de på vaskemaskinen mens jeg hoppet inn i dusjen.
Jeg hadde fått negative tester en uke før så jeg tenkte at alt håp for juni var ute men likevel så tenkte jeg «åååh jeg har sååå lyst å se Gravid 3+» og fortet meg å dusje og med en gang jeg åpnet dusjforhenget så lyste de mot meg!

Det føles ikke ekte og jeg er bare så lykkelig at jeg får lyst å gråte. Allerede hormonell haha. Dette blir så kos og jeg gleder meg sånn til å holde lille baby i armene. Ønsker å vente litt med å fortelle folk men kjenner jeg helst har lyst å rope det ut for alle. Heldigvis finnes så flotte forum som dette så man får luftet seg <3
 
Gratulerer så masse :love7

Jeg kjenner følelsen du beskriver. Deilig!
Har du fortalt det til mannen?
 
Så koselig! Gratulerer så masse!
 
Gratulerer så masse :love7

Jeg kjenner følelsen du beskriver. Deilig!
Har du fortalt det til mannen?
Nei faktisk ikke, han ble veldig deprimert etter MA som jeg hadde i juli. Så HVIS jeg klarer å skal jeg vente til tirsdag neste uke etter TUL. Det blir tøft men jeg er så redd for at han skal få store forhåpninger så er det ingen liv igjen.
 
Nei faktisk ikke, han ble veldig deprimert etter MA som jeg hadde i juli. Så HVIS jeg klarer å skal jeg vente til tirsdag neste uke etter TUL. Det blir tøft men jeg er så redd for at han skal få store forhåpninger så er det ingen liv igjen.

Jeg skjønner sååå bekymringen din!
Jeg ser at min mann har vært knust både etter MA’en i januar og SA’en i juli.. Synes det er så vanskelig..
 
Jeg skjønner sååå bekymringen din!
Jeg ser at min mann har vært knust både etter MA’en i januar og SA’en i juli.. Synes det er så vanskelig..
Ja det er veldig stor påkjenning å miste. Så trist at dere har opplevd det to ganger :(
 
Nei faktisk ikke, han ble veldig deprimert etter MA som jeg hadde i juli. Så HVIS jeg klarer å skal jeg vente til tirsdag neste uke etter TUL. Det blir tøft men jeg er så redd for at han skal få store forhåpninger så er det ingen liv igjen.

Gratulerer!!! [emoji173]️

Hvor langt er du på vei når du skal ha tul?
 
Gratulerer så mye :Heartred
 
Back
Topp