Lykkelig!

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Da skal vi reise den 29.juni!
Gleder meg utrolig mye..... Søsteren min,sønnen henns,farmor og onkel skal også være med.
Det blir veldig hyggelig :)

Da er det 9 uker siden,jeg var med min kjære <3
*Sommerfugler i magen*

Så gøy :D ikke så lenge til heller! :D Men hvorfor er han i utlandet da? Jobb eller?
Blir nok kos å se han igjen! :D

Skjønner godt du gleder deg, det er lenge og være fra sin kjære<3 Blir nok kjempekoselig og ha med familien<3<3<3

Det blir fint å se mannen sin igjen kan jeg tenke meg ja:-)

Så gøy :D ikke så lenge til heller! :D Men hvorfor er han i utlandet da? Jobb eller?
Blir nok kos å se han igjen! :D

Han er utlandsk,så han jobber i hjemlandet. Er vanskelig å få visum hit,og da blir det tapt inntekt for han. Og vanskelig å kun leve på meg...
Men,nå skal vi være der for ALLTID <3 Så det blir kos. Nå orker jeg ikke å bo her i landet lenger hehe.

Han er utlandsk,så han jobber i hjemlandet. Er vanskelig å få visum hit,og da blir det tapt inntekt for han. Og vanskelig å kun leve på meg...
Men,nå skal vi være der for ALLTID <3 Så det blir kos. Nå orker jeg ikke å bo her i landet lenger hehe.

Aha da skjønner jeg ;) hvor er han fra da? Samboeren min er opprinnelig fra kosovo, men kom til Norge med foreldre og søsken når han var 12-13 år da :P

Dere kommer nok til å kose dere ja! Godt å ha familien samlet på èn plass :):):)

*sender fra pipe-gjøken*

Aha da skjønner jeg ;) hvor er han fra da? Samboeren min er opprinnelig fra kosovo, men kom til Norge med foreldre og søsken når han var 12-13 år da :p

Dere kommer nok til å kose dere ja! Godt å ha familien samlet på èn plass :):):)

*sender fra pipe-gjøken*

Han er fra Libya :)
Ah,tenkte at barna dine måtte være halvt. Fordi de var litt mørkere enn en vanlig nordmann hehe :)
Ja,koselig å være sammen altså. Gleder meg masse :) :)

Han er fra Libya :)
Ah,tenkte at barna dine måtte være halvt. Fordi de var litt mørkere enn en vanlig nordmann hehe :)
Ja,koselig å være sammen altså. Gleder meg masse :) :)

hehe ja man kan se det ganske godt egentlig, spesielt på Emira.. for hun har både øynefargen og hårfargen fra pappan og blir mye lettere brun i sola ;) Liana har bare øynefargen hans :P enn så lenge da :)

Blir vel spennende å flytte fra norge tenker jeg ;) og dere få ha masse lykke til :D

hehe ja man kan se det ganske godt egentlig, spesielt på Emira.. for hun har både øynefargen og hårfargen fra pappan og blir mye lettere brun i sola ;) Liana har bare øynefargen hans :p enn så lenge da :)

Blir vel spennende å flytte fra norge tenker jeg ;) og dere få ha masse lykke til :D

Tusen takk for det :)
Har dere funnet navn til lillebroren? :)

Tusen takk for det :)
Har dere funnet navn til lillebroren? :)

Njaa, jeg har bare tenkt litt for meg selv enda :P Men liker godt navnet Leoh, Milian og Liam.. men spørs hvor enig samboer er :P vet han liker Leoh da :) men må nok sjekke litt på nett å sånt for flere tips :)

Back
Topp