"Lykkelig Som Liten" -og andre økologiske produkter

Nexie

Betatt av forumet
Noe jeg ser på mer og mer om dagen, er økologiske produkter til den fine barnehuden! 
Vil gi krabaten min den beste starten med alt, til og med huden.
Lest så masse bra om Lykkelig som liten serien, og føler jeg har falt skikkelig for den! Ikke at jeg har prøvd den enda da, men dette er noe jeg vurderer sterkt istedet for de "dagligvareproduktene".
Jeg er ingen økologisk og organisk person, men føler det bare er fordeler ved disse barneproduktene siden det ikke er tilsatt noe kunstig og er parabenfritt.

Er det noen økologiske mødre der ute, eller noen som tenker i de samme baner? 
Noen av dere som har erfaring med enten det ene eller det andre? :)
 
har aldri hørt om det, jeg! hvor selger de det??
jeg har brukt noe økologisk på sønnen min, men husker jo fader ikke hva det heter da! det merket har utått nå og :( veldig synd for det var ufattelig bra
 
Hei, sniker fra aprilforumet. Men er så gøy å se andre mødre som er bevisste på hva de vil smøre babyen sin inn med. Jeg har prøvd litt fra lykkelig som liten, men er har fatle pladask for tomtombaby produktene, de er helt fantastiske!?? ps, så har de en seire som heter tomtommama også, husker fotgeleen var fantastisk mot slutten sist gang:)
 
Åh takk for tips! Har kikket litt på tomtom-produktene nå, og de var jo i en rimeligere prisklasse også! :)
Nå skal jeg sette meg ned i sofaen med en kopp te, lese og studere disse produktene! :D
 
Back
Topp