NyMamma
Andre møte med forumet
Takk for det. Jeg må bare det jeg også. La meg få lov til å være glad rett og slett. Er vel det som er best for den bittelitte uansett.Gratulerer
Jeg er også redd for at det skal gå galt, men prøver å tenke positivt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det. Jeg må bare det jeg også. La meg få lov til å være glad rett og slett. Er vel det som er best for den bittelitte uansett.Gratulerer
Jeg er også redd for at det skal gå galt, men prøver å tenke positivt
Hahaha, slik kommer jeg også garanteert til å bli [emoji23][emoji23]Først var eg redd for å ikkje bli gravid...
så redd for SA..
deretter redd for at ungen dør i magen..
No når vesla er 2 år er eg fortsatt bekymra for eit eller anna, og no et det påan igjen med dei samme bekymringene for nr 2 [emoji85] håpløst, for det går jo som oftest bra [emoji5]
Gratulere så mykje med spiren![]()
Først var eg redd for å ikkje bli gravid...
så redd for SA..
deretter redd for at ungen dør i magen..
No når vesla er 2 år er eg fortsatt bekymra for eit eller anna, og no et det påan igjen med dei samme bekymringene for nr 2 [emoji85] håpløst, for det går jo som oftest bra [emoji5]
Gratulere så mykje med spiren![]()
Haha [emoji23] sorry at jeg ler.. ler fordi jeg kommer til å bli helt lik [emoji32] snakket med ei venninne i går, kommer aldri til å bli kvitt bekymringene.. jeg var også redd for om jeg aldri kunne bli gravid, nå er jeg livredd for tr... (er litt vandt med å bekymre meg da jeg har hatt hest i 9 år. Særlig på sommerbeite hvor ALT kan skje.. skader og brudd osv osv.. ja, til og med fluer [emoji23][emoji23])Jeg ligger i skrivende stund våken på hytta (kl 04:45) og bekymrer meg for det jeg tror er en flue i naborommet og for at den skal fly ned i senga til vesla fordi vi ikke har myggnetting over... en flue. Serr.
Bekymringene vil ingen ende ta, de bare forandrer og utvikler seglol.
Haha [emoji23] sorry at jeg ler.. ler fordi jeg kommer til å bli helt lik [emoji32] snakket med ei venninne i går, kommer aldri til å bli kvitt bekymringene.. jeg var også redd for om jeg aldri kunne bli gravid, nå er jeg livredd for tr... (er litt vandt med å bekymre meg da jeg har hatt hest i 9 år. Særlig på sommerbeite hvor ALT kan skje.. skader og brudd osv osv.. ja, til og med fluer [emoji23][emoji23])
Ja, uansett hvordan det går nå, så vet jeg at vi blir gravide igjen [emoji38] hvis vi får jente så håper jeg hun blir skikkelig hestefrelst [emoji7][emoji7] det er en utrolig følelse å spille på lag med ett dyr på 500kg [emoji7] jeg var rett og slett bestevenn med hesten min [emoji28] sommeren for 2 år siden så måtte jeg ta verdens(til nå) tyngste valg å avlive han.. Han var blitt 26 år (noe som er veldig gammelt for tidligere konkurransehester) han var blitt dårlig i kroppen og klar for hestehimmelen [emoji57] savner å ha hest, men nå får vi fikse oss en nydelig baby istedet [emoji1][emoji7]Nå har du i hvert fall fått bekreftet at bekymringen din for å ikke kunne bli gravid var unødvendigog de aller fleste andre bekymringene som kommer blir det heller aldri noe av
men det gjør ikke at man ikke bekymrer seg for absolutt alt. Sånn er det å være mamma, samma om babyen er på utsiden eller innsiden av magen
du er hestejente ja? Derav nicket ditt eller? Datteren min sitt navn betyr visst "hestenes venn" så hun er jo anlagt til å like hester hun også
jeg er livredd dem, for øvrig [emoji85] synes de er fine da. Har du ikke hest lenger?