Lykkelig <3

En stor, god kos fra vesla hvor vi bare har tid til å holde og puste og kjenne.

Joggesko på tørr asfalt, endelig er det vår.

Jeg er lærer, og jeg kjenner på lykke hver gang jeg har hjulpet en elev til å "skjønne" noe, når man ser at det løsner, og de kan forklare selv det de nettopp ikke forstod.

Jeg blir lykkelig når frøkna har det bra og viser glede.

Av en stille morgen hvor man bare kan sitte å se solen stå opp og kikke utover mens man hører fuglene kvitre.

Så blir jeg lykkelig av å ha en fin dag på jobb hvor brukeren gir uttrykk for at h*n er fornøyd med dagen.

Blir lykkelig når
- barna kommer å gir meg store gode klemmer.
- Når mannen gir meg "det" blikket og kommer å holder rundt meg/kysser meg.
-når jeg er ute i regn og det lukter friskt av sjø og natur.
-når jeg får en spontan sms fra søss og venner hvor det kun står "glad i deg", "savner deg" eller bare et "♥".

Slik utenom glade barn, barnelatter, å kose med barna osv
- når noe er gjort (vaska hus, raket gresset osv)
- noen dager sammenhengende fri fra jobb
- shopping
- når sambo sender hjerter og kyss på mld

Sjokolade, for en kort stund.
En tur i skogen rett etter at det har regnet.
Glade barn
Et rent og ryddig hus

At barna mine (takket være riktig bilsikring) overlevde den stygge bilulykken vi nettopp var i.
Å nei :( :( godt at det gikk bra med dere!! Uff, der ser man hvor viktig det er å sikre barn i bil. Og så bra at dere hadde gjort det!

Føler meg lykkelig når ungene sovner med et smil rundt munnen og jeg vet de ligger Varmt og godt under dynene sine mens jeg sitter i armkroken til verdens beste mann i sofaen:)

Når ungene er i godt humør og leker fint sammen, å se den gleden de har i hverandre og kjærligheten dem imellom er fantastisk! Og generelt blir jeg lykkelig av være i naturen. Jeg elsker spesielt høsten, lete etter sopp og bær i skogen, gjerne med overnatting i telt og padling i innsjøer, DA er jeg i mitt ess!

Akkurat nå blir jeg lykkelig av sol, vår og lyse dager. Deilig å kunne gå ut å leke med barna etter middag. Også er det deilig å gå tur og jogge i vårsola :)

Etter jeg blei mor er det å få være med min lille skatt og se ho si utvikling og glede :-)

Back
Topp