Lykkeli :)

sola89

Forelsket i forumet
Idag kommer enda samboer heim [:D][:D][:D] Etter å ha vært 12 dager borte.. Gleder meg så sinnsykt mye til å hente han på flyplassn.. å til at han kan se magen min :) har fått ei lita kul nå [:)][:)][:)] næj alt er bare lykken...

såå koselig [:)] kos dere masse i helgen [:)]

Så koselig, det er så godt å få mannen hjem når han har vært borte! Kos dere så masse[:)]

ORIGINAL: sola89

Idag kommer enda samboer heim [:D][:D][:D] Etter å ha vært 12 dager borte.. Gleder meg så sinnsykt mye til å hente han på flyplassn.. å til at han kan se magen min :) har fått ei lita kul nå [:)][:)][:)] næj alt er bare lykken...

fant det tilfeldigvis ut, men du har bursdag på samme dag som barndomsbestevenninna mi;) Det er jo om ikkje så lenge, så no kjem eg garantert til å hugse på det! :D

hehe :) vi kosa åss masse i går :) dørti 13 dager går fort,, e ikkje så lenge tel du får han heim :) E så deili når han kommer heim,, e så koseli :)

ååå kor du så d henner? kanshe æ skreiv d opp e ikkje heilt sikker :) men e ikkje mange dagan tel,, 20 år.. å d ska feires me boller å brus :) hihi

Back
Topp