Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Då var jeg tilbake fra cystekontroll,og det gikk egentlig verre enn fryktet!
Cysten var STOR som legen sa,og grunnen til at det var en cyste var fordi venstre eggleder var fylt med vann...[:(]Så egentlig burde jeg operert den bort før et forsøk.
Han kunne ikke love meg at det ble sprøytestart heller i dag,det fikk vi se senere når jeg skal tømme cysten klokka to..
Han fikk heller ikke sett på høyresiden,for cysten var i veien!![:(][:(]
Og sist men ikke minst: Om vi tømmer den i dag,så kom den vist mest sannsynlig tilbake iløpet av sprøytedagene,så det kunne minske sjansen til en graviditet...
Huff da [&o] jeg har ei venninde som faktisk hadde et helt likt problem, hun måtte tømme denne vannsysten før hvert utak, men hun fikk da ut egg etterhvert. Masse lykke til [:D]
Åå kjære deg så fælt. Jeg har da virkelig ikke noen fornuftige ord å komme med,men...
ønsker deg lykke til med tømming av cysten og håper virkelig at cysten ikke vil komme tilbake.
Håper dette ordner seg for dere, og sender over trøsteklem.
Huff da, men det er godt at cysten blir tømt idag, og at dette ble oppdaget før sprøytestart slik at du ikke måtte gå på sprøyter og sløse med dyre medisiner, slik ser jeg på det...men det er klart du er veldig skuffet.
Det var ikke noe hyggelig lesing. Håper det går i orden slik at du får startet med sprøytene, og at den ikke kommer raskt tilbake. Må innrømme at dette har jeg ingen greie på, vil ønske deg lykke til seinere i dag.
Huff, dette var trist lesing vennen[&o] men håper det løser seg på et vis!!
Trudde kanskje nasesprayen skulle hindre at cystene voks sånn eg, men tok visst feil eg då..[&:]
Håper at du får lov til å gå på sprøytene for det om snuppa, og at det her går!!
Du får bare belage deg på ekstra oppfølging med innv. ul, i vertfall be om det når du starter med sprøytene,
ul etter f.eks 4-5 dager med sprøyter for å sjå tilstanden?
Håper me snart får en liten oppdatering frå deg om korleis det har gått med tømming og korleis forsettelsen blir!!